Pelėdos uoksas

Prano Karlono kūryba

GEGUŽĖS 31



Gegužė 2010
teka 04:52
leidžiasi 21:41
ilgumas 16.49

Pilnatis
17 mėnulio diena

Šiandien 12°C / 23°C, lietus, perkūnija
Rytoj 14°C / 21°C, trumpai palis, galima perkūnija

31
PIRMADIENIS

Petronėlė Gintautas Rimvilė Angelė Petrė

Pasaulinė diena be tabako


Šimtas uodų ir kumelę suėda
***********
************


Išdidus kaip Liuciperis

Mačiau ir aš, kaip ji,
Plaštakė miršta,
Į laužo liepsną skrisdama.
Išnyko, nepasakius žodžio,
O aš lig šiolei kankinuosi
Ir nežinau, kaip man tikėt tavim:
„Mirdama man plaštakė pasakė,
Kad ir man jos likimas ateis“.


Mieželaiti,
Galbūt tu kliedėjai
Ir, palikęs ant lapo neužbaigtą posmą,
Užmiršai, kaip skausmingai idėjos išnoksta -
Reikia būti kažkuo,
Kad galėtumei būti,
Ir likimas tavasis,
Ne drugio, žmogau -
Išdidus kaip Liuciperis
Vaikšto po pragaro ugnį,
Jis drugeliais nesudega laužo liepsnoj...
2010-05-30 17:53

KOMENTARAI:
2010-05-30 22:31 tictac
Na , nežinau... - gerbiu visas pasaulėžiūras, bet šį kart Mieželeičio eilutės labiau priimtinos, negu bandymas oponuoti ... Ir , idėja tegu - kaip idėja , bet antroje strofoje sklandumo poetinio pritrūko ...

2010-05-30 20:17 Ieva Ručinskaitė
''Reikia būti kažkuo,
Kad galėtumei būti'' - man labai...
(Jei čia visos šios eilės ne tik Mieželaičio (bet ir kitų žmonių, kurie yra ''kažkas'') likimui, tai patiko labai :])

2010-05-30 20:13 spiritus1
Mačiau ir aš, kaip ji,
Plaštakė miršta,
patiko ši mintis
Geras

2010-05-30 18:44 Pranas
Mielas Neilai, kalbama apie du drugelius- vieną matė ir dvejomis cituotomis eilutėmis aprašė Mieželaitis. O kas liko, tai Miko, arba manooo. Aš paprieštaravau, kad poeto likimas kitoks negu plaštakės.

2010-05-30 18:19 Neilas
"...Išnyko, nepasakius žodžio..." ir "...Mirdama man plaštakė pasakė..." (?) - tai, visgi, pasakė ar ne?

Liuciperis - žemaitiškai, turbūt(?)...

Filosofinis. Iš pirmo skaitymo - nepanersi...
:)

2010-05-30 18:13 Woot
nelabai temą pagavau, bet rimas buvo, visai patiko. - Duočiau kokius 4 ;)


0 komentarai (-ų):