Pelėdos uoksas

Prano Karlono kūryba

GEGUŽĖS 29

Mano TRAKŲ išdykėlis...

Gegužė 2010
teka 04:54
leidžiasi 21:39
ilgumas 16.45

Pilnatis
16 mėnulio diena


Šiandien 8°C / 18°C, gali palyti
Rytoj 6°C / 17°C, trumpai palis


29
ŠEŠTADIENIS

Teodozija Algedas Erdvilė Magdalena Magdė
Tarptautinė Jungtinių Tautų taikos saugotojų diena

Gardesnė duona prakaituota, negu pyragas dovanotas
******************************
Klampynė

Iš kur atsiradai?
Iš pasakos?
Iš sapno?
Ir kaip tavęs anksčiau nepamačiau?
Tarytum upėje radau aš brastą seklią
Ir šaltą tėkmę perbridau greičiau.

Kas slidūs akmenys,
Kas baugios bangos,
Kai krantą kitą aš jaučiau čia pat.
Reikėjo bristi drąsiai, greit –
Kol tavo rankos
Man kelią rodė,
Nedavė apakt.

Ryžtingai perbridau.
Jaučiausi nugalėjęs.
Ne sraunią tėkmę.
Ne.
Veikiau save.
Bet kranto dumblo aš lipnaus nepastebėjau
Ir įklimpau lig pažastų purve.

O tu pasielgei keistai –
Kaip reta –
Tiesiog ėmei ir...
Nuėjai krantu.
Kas man beliko?
Kapanosiuos metų metais...
Kitapus upės dabar stovi tu.

2010-05-29
kaip lietus



Pelėda Parašė komentarų: 2001 2010-05-29 00:09:50
Bet kranto dumblo aš lipnaus nepastebėjau
Ir įklimpau lig pažastų purve.
************
Taigi matos, brolau. Iš nuotraukos. O Tu ją vis dar žvejoji kaip žuvelę. Tokios žuvelės ir žveją neratai prarija. Dažniausia, kai įsitaiso kitame krante.
Nepyk. Aš čia taip todėl, kad būtų linksmiau. Bet tai nereiškias, kad mano žodžiuose nėra teisybės.

kaip lietus
2010-05-29 00:36:11 -
Tikra tiesa, būna, kad lydeka žvejį iš valties išverčia

kaip lietus2010-05-29 00:45:03 - [Trinti] - [Atsakyti]
Jūs laiko veltui neleidžiat... Geras uoksas - įlindau, pasižvalgiau, bet, matyt, jau vėlu...

Pelėda
2010-05-29 00:49:52
Geram žmogui laike nėra nei anksti, nei vėlu.
Būk!

kaip lietus
2010-05-29 00:56:58
Jūs niekada neprarandat jumoro Smagu su jumis. Užsuksiu į jūsų saitą dar kada, o dabar dar straipsnį rytdienai turiu suraityti. Juk aš irgi naktinis paukštis. Tik dar nė pats nežinau koks... Gal jūs žinot, matau, kad gamta jums tikrai nesvetima.

***** UŽRAŠAI PO SAULE *****

daliuteisk
2010-05-29 05:32:02
Sveikas prisikėlęs, sugrįžęs iš mirties - koks nuostabus gyvenimas, net jei saulės nėra.

Pelėda arba Aš.
Jau sugrįžau iš miesto, saulės nemačiau, bet žinau, kad ji yra. Ir žinau net daugiau, būtent- yra ir tai, ko aš nežinau. Ir jeigu atsitiktų taip, kad kas nors iki dugno žino, kas šiandien yra Visatoje- tai rytoju jis jau daug ko nežinotų. Dėl to, kad kažko nežinome ar žinome, Visata nesustoja tvertis.

daliuteisk
2010-05-29 18:57:33
Nežinojimas dažnai palengvina gyvenimą, bet kartais būna lemtingas. Kartais taip norisi pasislėpti už nežinojimo, bet baudžiamajam kodekse įtvirtinta nuostata, kad įstatymų nežinojimas neatleidžia nuo atsakomybės. Žodžiu, geriau kuo daugiau žinokim - ir kad už debesų yra saulė, nors mes jos nematom, ir kad žmonės iš prigimimo yra geri, o jei ko ir nežinom - svajokim, juk tiek daug svajonių yra išsipildžiusių.
Kuriam laikui buvau ištrūkusi iš namų - važiavom pavasariška žeme, taip gera. Žydi kaštonai. Ir jūra vis tokia pat -
"Įsisupus plačiai vakarų vilnimis..."

2 komentarai (-ų):

Oi Dzievuli! Linksma su tavim!