Pelėdos uoksas

Prano Karlono kūryba

GEGUŽĖS 24 -ji

DRAUGAI

Gegužė 2010
teka 05:01
leidžiasi 21:31
ilgumas 16.30

Priešpilnis (pilnėja)
10 mėnulio diena


Šiandien 9°C / 17°C, gali palyti
Rytoj 9°C / 16°C, trumpai palis

24
PIRMADIENIS

Joana Žaneta Vincentas Vilmantas Gina Gerardas Žana

Kito akyje ir šapą matai, savojoje - nė rąsto



MUDU ABUDU

- Pavasaris- gilyn, bet sprendžiant pagal vakar dieną - ir šaltyn.
- Dar ir šalnų susilauksim, dzieduli. Argi naujiena? Bet tu šiandien kažkoks ne toks. Lyg jau "Lietuvos ryto" krepšininkai būtų laimėję prieš "Žalgirį"
- Tikėkim, kad laimės. Bet aš ne todėl. Sumaniau dar vieną darbą, kuris neduoda ramybės, nors žinau, kad jo nepadarysiu.
- Skaičiau tavo laišką Dalijai. Tu apie tai?
- Na, taip. Ir kaip?
- Palik laišką čia. Tegu kiti pasako.
- Aš jau ir atsakymą gavęs. Abu palieku.

Pelėda
2010-05-24 08:17:27
Labas, Dalija.
Vakar man į vieną žinutę neatsakei.Tiek to! Gal net geriau, kadangi tai brandina manyje jau anksčiau atsiradusį sumanymą. Aš jį jaučiau, nešiojau, nežinodamas ką nešioju, o štai šiandien pasidarė aišku, ko noriu. Ogi noriu pradėti dar vieną darbą, sakyčiau, nemenką, bet tai nieko naujo, jeigu ir jis pasiliks neužbaigtas. Aš nesugebu užbaigti pradėtų darbų, jie gretai man įgrįsta ir juos lengva ranka nustumiu kuo toliau nuo savo akių. Dabar manau, kad gal taip neatsitiktinai ir jie man gali pasitarnauti šitam mano sumanymui. Net ir pavadinimą sumanęs, būtent, "PASKUTINIS BALIUS". Bet tai linksmas, beveik autobiografinis dalykas, kai šitame baliuje dalyvauja visi mano pažįstami - ir tie, kas mirė, visai nemirę; jie to baliaus dalyviai. Ar supranti, koks kipšas po mano smegeninę baladojasi? Aš įsitikinęs, kad "PASKUTINIO BALIAUS" neįveiksliu, jis nebus parašytas, bet tai nekenkia mano sumanymui, nes juk pirmiausia tuos tokio baliaus dalyvius reikia atsiminti, surasti, susisiekti ir kažkaip pabendrauti, pakviesti. Tai judėjimas po praėjusį gyvenimą ir todėl manau, kad bent nemaža dalis to, ką turiu savo "raštuose", irgi pravers mano sumanymui lipdyti. Turiu parinkęs to baliaus ir vietą. Manau, ją net nesunku įspėti- tai, žinoma, Šklėriai. Prauošti juos tokiam baliui irgi reikalingas gebėjimas. Aš savo pastangomis šito darbo negalėčiau įveikti, betgi atsimeni juk, kad ten yra Feliksas Miškinis ( buvęs Dievas) iš mano "Discussio"... TAIGI, SUMANYMAS LYG IR APIBRĖŽTAS. BENT JAU DABAR TAIP ATRODO, kad jis mano dvasiai priimtinas. Bet gana, tyliu.
Pasakiau Tau tai, ko ir pats sau dar nepasakęs. O, matyt, pasakiau todėl, kad sirgti nėra laiko, reikia Pranucui padėti ruošti jo "PASKUTINĮ BALIŲ", užsakinėti muziką, ruošti jo scenarijų ir pačiai aktyviai dalyvauti. Žodžiu, balius turi būti linksmas, vertas padėkos už ilgą ir nenuobodų gyvenimą. Net neabejoju, Dalija, kad Tu man padėsi..
Taigi, BŪK! Ir nevadink mane kvailiu arba vadink, bet tuomet linksmai...


daliuteisk
2010-05-24 10:01:39 - [Trinti] - [Atsakyti]
Pranuci, mielas. Matau, Tu nori mane pririšti grandine prie gyvenimo, kaip laivą prie molo. Gerasis.
Pas mus toks gražus, bet nešiltas rytas, buvau šiltnamy nuravėti ilgai grojančias braškes. Raviu ir stebiuosi - taip gera, gyvenu. Ir kad ėmiau bambėti ant savęs - sumanė boba atsistatydinti, išėjo smerties laukti, o tos smerties nei su žiūronais neįžiūrėti, bet vis tiek žinau, kad ji netoli ir iki smulkmenų pažįstu taką, kuriuo ji ateina, taip ir matau kiekvieną akmenėlį. Toks visai nepoetiškas palyginimas - jaučiuosi kaip bulvė, varpučio smeigiama, nei pasitraukti, nei gyventi, nei mirti.
Na, liūdnoji dalis baigta. Tavo sumanymui pritariu, nes ką ir kokia forma Tu berašytum, iš anksto žinau, kad bus puiku. Rašyk! O štai dėl savo rolės sėkmės stipriai abejoju. Ar patikkėsi, kad aš nelabai ir težinau, kas yra balius, per gyvenimą tik dvejose vestuvėse teesu buvusi ir vienose krikštynose, nevartojau alkoholio, nemoku šokti, na nebent po trečios, o tai būdavo retai. Mane atsimindavo tik kai ištikdavo bėda ir aš patyliukais tuo didžiavausi, nes tai tikroji draugystė - būti žalia žmonių bėdoje. Bet gal pabandykim? Su Tavim man kažkaip nebaugu.
Susidraugavau su Nebeieškau, teisingiau, ji parodė iniciatyvą draugauti - puikus, šiltas, nuperkantis žmogus, sakantis tiesą.
Vesk, vadovauk paradui. Man nors kartą taip norisi būti moterimi, nes gyvenimas reikalavo būti stipresnei ir už vyrą.

daliuteisk
2010-05-24 10:09:23 - [Trinti] - [Atsakyti]
Suprantu, šitas balius bus ne toks, iš anksto mėgaujuos, tik iš kur to linksmumo pasisemti

1 komentarai (-ų):

Na, nusišypsokit :)
Apniukimas tada ims ir išnyks...