Pelėdos uoksas

Prano Karlono kūryba

GEGUŽĖS 20 - ji

Šklėrių pradinė (mokyt. Balčius)
O kur aš?
Net ir su akiniais nesurandu


Gegužė 2010
teka 05:07
leidžiasi 21:25
ilgumas 16.18

Priešpilnis
7 mėnulio diena

Šiandien 12°C / 23°C, gali trumpai su perkūnija palyti
Rytoj 11°C / 23°C, gali trumpai su perkūnija palyti


20
KETVIRTADIENIS
Bernardinas Eidvilas Vygintė Akvilas Alfreda

Kauno diena
Pasaulinė metrologų diena

Liežuvis skaudesnis už botagą
*************************                       ******************************       



MUDU ABUDU                          


- O ką mums šiandien veikti? Dar anksti,bet ji jau prasidėjusi, taigi - ŠIANDIEN, o mes be žinojimo kur būti, eiti, ką vekti. Eilėrašius erzinti irgi nėra nuotaikos. Au, Kandžiuk.
- Au. Ar kiekvieną rytą mane panašiai kalbinsi? Apie tai, ko klausi, negalvojau. Man irgi reikalingas laikas pamąstymams. Bet, matyt, nevalia užmiršti perskaityti "Goliaus dangų" iš "Tada, kai BUVOME". Suprantu, kad  tau tai svarbu. O jeigu tau, vadinasi, ir  man.
- Viešpatie, o aš  jau buvau užmiršęs. Šaunuolis, Kandžiau, esi. Tegu  nenusibosta  man tave taip girti, o tau manęs klausyti.
     - Tegu. O kad  būtų smagiau, priminsiu ir  Tavo Marytės  palinkėjimus iš sausio 29-osios. Kai nieko geresnio nebelauki iš ateities, te padeda  gyventi praeitis, -  
     - Nagi, nagi.
     "Pranuk, peržengus 70- čio slenkstį, linkiu patirti tikrąjį stebuklą, kuris yra paprastame gyvenimo džiaugsme, gamtos garsuose, dukrų ir žmonos meilėje bei Aukščiausiojo globoje".
     - Ačiū, Kandžiau.
     - O tu nuotraukoje už pirmos eilės pirmos mokinukės(dešinėje) Aldonos Krušaitės nugaros.

1 komentarai (-ų):

Šiandien ta diena, kai aptikau šį uoksą. Stebėsiu :)