Pelėdos uoksas

Prano Karlono kūryba

Gruodis, 3


Gruodis 2010
teka 08:19
leidžiasi 15:57
ilgumas 07.38

Delčia
26 mėnulio diena


Šiandien -12°C / -3°C, pasnigs

3
PENKTADIENIS
Pranciškus Gailintas Audinga Ksaveras


Tarptautinė neįgaliųjų žmonių diena

Kiaulės akis turėdamas visur įlįsi

******************************************************


Kas buvo – buvo... (18)

Keistoka, kai matau –
Šekspyras pinigus skaičiuoja.
O taip, materija ši išdidi!
Bet kažkodėl ne liūdna,
Kad lig šiolei neišmokstu
Pagirti jos, apvaikščiodamas širdimi.
Man, regisi, geriau
Į žvaigždę žiūrint, patikėti,
Kad mano lauknešėlyje dar laiko daug -
Suspėsiu, kur einu - nueiti,
Bet būčiau vaikiškai naivus,
Jeigu prašyčiau, grįžtančio sulaukt
Arba į tavo garbę įsikibęs,
Kartočiau sąlančiu balsu:

"Kaip tas, kuris su indėliu kartu
Vėliau dešimteriopą pelną gauna.
Taip dešimtsyk laimingas būsi tu,
Jeigu turėsi įpėdinį jauną."

O! nemanau visai,
Kad įpėdiniai pakartoti gali
Jaunystę mano, o joje – mane,
Ir tie keli charakterio bruoželiai
Ar pojūčiai, tapatūs širdyje,
Į atmintį tik skaudulį įlies
Primindami, kas šit beliko iš manęs.
O Viljamai, galėtum atsidusti
Prie buhalterijos skaudžios -
Tegu nebūna įpėdiniai skurdžiai,
Tegu nelaukia mano dovanos,
Nes protingiau atrodo,
Likt kartu širdies beribėje erdvėj,
Neleidžiant jiems sugrįžti atgalio,
Į mano bruožus ar charakterį,
(Gink dieve!) - juo labiau.
Pasaulis kuriasi kasdieną,
Palikęs būtį protėvių,
Tapsena per naujas erdves -
Kas buvo - buvo!
Ir tegu nesikartoja,
Bent kol ieškosime
Nemirtingumo dėl savęs...

2010-11-26
Pelėda
************

vario blyksnė: Meistriškai.Talentinga.

semiama:Nemirtingumo amžinųjų,
kas buvo bus tik be manęs, bet tik vaikuose mūsų ...
Maybe: oho, kaskart žaviuosi Pelėdos išmintim ir iškalbingumu, anapus monitoriaus
klaviatūrą valdo didis poetas, kad jį kur tą Pelėdą, apsukrus žodžio meistras

daliuteisk Parašė komentarų: 607 2010-11-26 - 05:04:58
"O! nemanau visai,
Kad įpėdiniai pakartoti gali
Jaunystę mano, o joje – mane,"

Pritariu, niekas nesikartoja, kito Šekspyro nebus.

"Nepakartojami genijaus potėpiai
Paneigia jo pasekėjų triūsą"



DAINA:
Persiunčiu projekto vadovės Ramutės laišką. Jai vakar padovanojau tavo knygą.

"Labas rytas,

Skaitau tavo tėvelio eilėraščius ir verkiu - taip gražu. Gal vėliau
ateis tikslesni žodžiai - pirma atėjo ašaraJ

Nuoširdžiausi linkėjimai Pelėdai. Kažkaip keista, nes save visada
vadinau pelėda... Gal todėl tie eilėraščiai labai savi pasirodė.

Ir kalba... Taip kalbėjo mano seneliai.


Pagarbiai,
Ramutė Skripkienė"


daliuteisk
2010-12-03 02:25:49 -
Bent labas rytas galėtum retkarčiais parašyti, a?
Vakar pas mane ateinanti socialinė darbuotoja baigusi darbą taip įsiskaitė į Tavo eilėraščius, kad pražiopsojo autobusą.
Žiema. Kastuvą pasistačiau prie durų - bandysiu kasti taką į žmones, saulelė dar negreit išvaduos

0 komentarai (-ų):