Pelėdos uoksas

Prano Karlono kūryba

LIEPA,8

MERGINA iš Ž.PANERIŲ (Asta)


Liepa 2010
teka 04:52
leidžiasi 21:55
ilgumas 17.03

Delčia
26 mėnulio diena

Šiandien 14°C / 24°C, trumpai palis, galima perkūnija
Rytoj 14°C / 26°C, mažai debesuota

8
KETVIRTADIENIS
Vaitautas Valmantė Arnoldas Elžbieta Elzė Virginija Virga


Tarptautinė alergijos diena

Tinginys ir kelią koja rodo
**************************************
BUVAU nuvažiavęs į Naujininkus. Sugrįžęs paskaitinėjau, bet faktiškai visur laiko gaišatis. Ė, dar kelis raštelius parašiau aš, kelis pats gavu. O vieną kažkodėl norisi pasilikti pas save. Matyt, kad jo prireiks:

2010-07-08 20:14
Pranas


VILNELĖ IR IDIOTAS!

MANAU, KAD JIEMS TAI IR YRA SVARBIAUSIA, KAD ATRODYTŲ "RAŠYKUOSE" SVARBIAUSI.
Štai kiek iš nieko prišiukšlinta.
O dar vaikystėje esu girdėjęs, kad, girdi, žydas, norėdamas išgarsėti, nuėjo ir padegė bažnyčią. Tiesa, nežinau, kodėl parodoma į žydą. Juk be jokios paklaidos taip galima parodyti ir į lietuvį, ar baltarusį, rusą, kitos tautybės žmogų. Pas mane netolimas kaimynas - lenkas. Beveik neatsiranda sekmadienio, kad per mišias nekapotų malkų. O kitos dienos tylios ir šventos. Apie malkas, regisi, net neatsimenama.
P.S:
Šiadieną turiu daug laiko, tai kur einu, ten ir pasirašau. Gal ir dainuočiau, bet nemoku taip šauniai, kai žvirbliukas. Nepaisykite! Niekam nieko blogo nelinkiu. Vilnelei ir idiotu taip pat. Juolab, kad bažnyčių Rašukuose tikrai nėra. O jeigu jiems reikia, kad parodyčiau į juos, argi gaila?
Argi ne rodau?

ir vėl vilnelė piktas...
Jūs labai klaidingai vertinate vilnelės ir _idioto ketinimus.
2010-07-09 09:38

Pranas
Gali būti, kad klystu. Duok dieve, kad taip, bet nemanau. Pasižiūrėkite- kur tik koks ginčas, Jūs būtinai ten atsirandate. Kitas dalykas - niekas tiek nesukuria situacijų, kai Jūs imatės neklystančios teisėjos funkcijų. Atrodo, kad jeigu ne Jūs, nebūtų ir Rašykų. Pamatinis žmogus jiems. Todėl taip matydamas Jus, sakau, kad gal būt kaip moteris, kaip mergina esate žavi, puiki, tačiau kaip žmogus Jūs man nekeliate pagarbos. Dar tais neartimais laikais labai nuoširdžiai siūliau nesivadinti savęs Vilnele- durnele. Ir pasakojau, kodėl. O Jūs, ak, kokius vaidinimus sukėlėte su anuoju. Dabar aš manau, kad tai jau Jūsų kraujuje- išmesti, trenkti kuoliu, paspirti. Tačiau anksčiau tą darydavote pasislėpę, dabar jau- ir dienos šviesoje. Bet būkit! Būkite kokia esate, o tokią Jus stengsiuosi apeiti kuo didesniu ratu...

ir vėl vilnelė piktas...
Viskas, ko aš noriu rašykuose - kad būtų pripažinta ir mano teisė į savo nuomonę apie kūrinius. Kažkodėl jeigu Vilnelė vertina - tai ji kerštauja, persekioja, veja lauk arba niekina, ji būtinai siekia ko nors blogo. O kodėl niekas nepagalvoja, kad tai galbūt tiesiog elementari ir paprasčiausia vilnelės nuomonė apie tekstą, o ne žingsnis, kuriuo ji siekia įgyvendinti savo kėslus? Kodėl vienas ar kitas ar net visi eilėraščiai esantys rašyke man negali atrodyti banalūs? Kodėl mano nuomonė turi remtis jūsų nuomone, o jei su ja nesutampa - kodėl ji iš karto tampa kažkuo kitu ir kažkuo būtinai blogu? Ir žinot, aš net neprašau, kad kas nors atsižvelgtų į mano nuomonę, o juo labiau - kad pritartų, aš tik noriu kad ji irgi turėtų teisę egsituoti. Todėl ir kovoju, todėl ir ginčijuosi, todėl ir įrodinėju savo tiesas - nes jūs reikalaujate, kad jos būtų įrodytos, o be įrodymų - būtinai įžvelgiate jose ką nors blogo.

Sakote, kad veliuosi į visus ginčus - bet aš veliuosi tik į tuos, kurie tiesiogiai siejasi su manimi. Jau minėjau kitiems, kad pavargau tiesiog ignoruoti visą tą mėšlą, kurį ant manęs pila žmonės, pavargau būti durnele, apie kurią galima sakyti viską, ką tik nori. Aš viską rašyke darau sąžiningai, objektyviai ir be jokių blogų ketinimų. Visus tekstus vertinu įdėmiai perskaičius ir tokiais balais, kokių jie, mano nuomone, yra verti. Ir visų, kurie teigs kitaip, paprašysiu tai įrodyti arba atsiprašyti ir tol nepaliksiu ramybėje, kol taip nebus padaryta. Užteks iš vilnelės daryti atpirkimo ožį.
2010-07-09 13:35

Pranas
Gerai, Vilnele.
Manau, kad patikėsite, jog Jūsų nevertinau nei vieno karto. Per tokį ilgą laiką - nei karto. Tai ir yra mano pagarba Jūsų kūrybai, kokia Jums reikalinga. O kai man labai norisi kažką apie kūrinį pasakyti, tą dažniausiai darau komentaru.
Sėkmės Jums. Būkite!
2010-07-09 14:08

0 komentarai (-ų):