Pelėdos uoksas

Prano Karlono kūryba

LIEPA, 27



Liepa 2010
teka 05:18
leidžiasi 21:32
ilgumas 16.14

Pilnatis
16 mėnulio diena


Šiandien 19°C / 29°C, po pietų trumpas lietus, perkūnija
Rytoj 19°C / 29°C, trumpai palis, galima perkūnija


27
ANTRADIENIS
Natalija Panteleonas Žintautas Svalia Sergijus


Darbas duoną duoda, tinginystė - bėdą
**********************************
**********************************



Pranas - GLP
"o man prieš tokius kaip tu tikrai yra ko keltis, patikėk:-))) '-

Čia Emai.

Nesmagu man tai buvo perskaityti.
Labai nesmagu. Man atrodo, kad vien dėl to reikia atsisakyti poetavimo. Pasipūteliai poezijai nereikalingi. O pats savęs už ausų nepakelsi, reikia, kad kiti pakeltų. Būtent MES- Ema, Aš ir Kiti. Būk kantresnis. Juk gi nesunku suvokti, kad ateis tas laikas, kuris būtinai pasakys kaip atrodai ir ar labai reikalingas Tavo žodis. Jau dabar yra poetų, kurie savo poeziją skaito su komentarais. Pirma pasako apie ką eilėraštis, o pasakui skaito, deklamuoja.
Tie geriausieji faktiškai atgrasino tautą nuo poezijos.
Gaila, bet...
Kas ją skaito?
Kuriančių daugiau. O savi marškinai arčiausiai kūno. Taigi, šia prasme mes tautoje labiau "poeziški", negu tiek keli...
Aš čia labai geranoriškai, bet jeigu pyksi- pyk. Savo AŠ neprievartauk!

GLP_
O ko man pykti ant išmintingo žmogaus?:-)

Taip, neslėpsiu - arogancijos, pasipūtimo manyje yra, tačiau niekada nebūnu arogantiškas su žmonėmis, kurie manyje pirmiausiai mato žmogų, o ne konkurentą, kurį būtinai reikia sudirbti, apdrabstyti mėšlu ir t.t. Ar Pranui esu pasakęs grubesnį žodį? Ne. Nes Pranas pirmiausiai žmogus, kuris manyje mato žmogų. O Ema? Pažiūrėkite į jos dienoraštį, susiraskite įrašą, kuriame jį niekina mano IV sonetą. Provokacija? - klausiu. Taip - atsakau ir dar pridedu, kad lazda turi du galus. Vaikiškai elgiuosi? Tikriausiai. Tikriausiai trūksta išminties elgtis kitaip. Trūksta šventumo atsukti kitą žandą, kai nei iš šio, nei iš to gaunu į vieną. Dar sakote., kas kitas, jei ne jūs iškeliate? Irgi tiesa. Bet yra, kurie kelia, o yra, kurie žūtbūt stengiasi nutempti žemyn. Pvz., mokytoja Ema. Ir jeigu tokie griebia už kojos, aš ta koja spyriu į veidą. Nusipurtau, tsakant. Nors čia jau pradedu kartotis:-)

Dėl poezijos ir jos skaitytojo santykio, tai Poezijos pavasario metu viename interviu sakiau, kad pats pagrindinis poeto skaitytojas yra jis pats, rašai sau ir skaitai sau. Ir tik tuomet, kai pajauti, jog nesumelavai sau, tai yra tikras eilėraštis. Visi kiti... tai žmonės, kurie iš poezijos ima tai, kas jiems artima. smagu, jei mano poezijoje kažką randa, jeigu ne - ką padarysi:-) O Ema... kad ir kokie asmeniški jos tekstai būtų, ji rašo balui, todėl pirmiausia kitam, ir tik po to sau...

Reziume: man prieš ją tikrai yra ko keltis. Galėčiau ignoruoti, bet... nemoku. Na instiktyviai jaučiu, juoda jos dūšia. Ir idioto juoda. Ir man nesmagu, kai jie linksniuoja mano pavardę net tada, kai išsitrinu. Ir kariauti nesmagu. Va prisikariavau - jaučiuosi purvinas viduje, todėl ir triuosi.

Nepykite:-)

Pranas
Ai, Aivarai, sunku man, seniui, su jumis, jaunais. Daug čia teisybės parašei. Bet man svarbiausia, kad pats rašai gerai, todėl man ir rūpi, kad pats savęs už ausų nekilnotume. Betgi ir vėl kai ką prisimenu ir aš iš gerų poetų gyvenimų. Ne vienas jų kažkuo panašus į tave. Kai kur net ir Puškinas su Baironu. Velniai žino, kas jums tą poeziją pilsto, bet, matyt, ne Ramybė.
Kai išsiunčiau Tau tą savo „žinutę“, jaučiausi ne kaip. Nesinorėjo, kad užpyktumei. Bet aš siūlau štai ką – brangia ar labai brangia kaina įsigyk[b] vieną tikrą ir garbingą priešą.[/b] Tokie jūs būsite abu poezijai reikalingi, o kai kurie tavo dabartiniai priešininkai YRA ne tos kategorijos. Juos reikia palikti, neeikvojant jėgų tikrai, kaip sakiau, garbingai kovai. O ji, kaip suprantu, reikalinga talentui minkyti, kad neapaugtų pluta.
Na, džiaugiuosi, kad nesupykai, bet... kol dar turiu jėgų, budėsiu ir, žinoma, linkėsiu tau sėkmės. O tai, ką anksčiau parašiau, perskaityk dar kartą. Bent kad suprastumei, jo parašiau ne iš pomėgio tokiai „sporto šakai“.
O aš tuo tarpu pacituosiu Neilą, rašiusį tau.
[i] Jei priežastis kažkokie idiotai, tai karus palik man - čia mano profesija, tu tik kurk ir nekreipk dėmesio. Mažai čia Kūrėjų beliko... Mažai... Labai mažai... teisingų pavyzdžių pradedantiesiems.[/i]

0 komentarai (-ų):