Pelėdos uoksas

Prano Karlono kūryba

LIEPA, 28


Liepa 2010
teka 05:20
leidžiasi 21:30
ilgumas 16.10

Pilnatis
16 mėnulio diena

Šiandien 19°C / 29°C, trumpai palis, galima perkūnija
Rytoj 16°C / 26°C, trumpai palis, galima perkūnija


28
TREČIADIENIS
Ada Inocentas Nazarijus Vytaras Augmina Nazaras Vytas


Nemaišyk kito puodo, žiūrėk, kad tavo neprisviltų
*********************************************


Gražu

Tu apie širdį man kalbi?
Didi erdvė!
Pažįstu ją
Ir net sakau - tokios jau neužkimši.
Tave ji irgi vedė į Paryžių.
Ir štai dabar rašai,
Kad gal sugrįši.
Bet argi reikia užsimiršti?
Yra dar Pekinas,
Ir nuostabi Maskva,
Ir Liverpūlis...

Gražu, kai telpa tiek pasaulio širdyje,
O dar gražiau,
Kuomet nerūpi, kur numirsi.

2010-07-28
Pelėda


KAIP SU IDIOTU RŪPINOMĖS
MOKINUKĖMIS



_idiotas
Pranai, kodėl mokinukės nesiskirsto?

-idiotas
Joms pamokos seniai baigėsi.
2010-07-26 11:05

Pranas
Geros pamokos, turbūt. Ne?

_idiotas
Beviltiškos pamokos, Pranai. Gyvenimas - tokia mokykla, kur gerus mokytojus XX a. pradžioj pripjovė. Tai mokykla be mokytojų, ir čia seniai vasaros atostogos. Aš klausiu, kodėl moksleivės nesiskirsto? Namų neturi?
2010-07-26 11:25

idiotas
Pranai mielas, jūs kaip geriau pažįstamas su XX a., pasakykit joms, kad skirstytųsi. Atostogos yra gerai, aš laukdavau atostogų.
2010-07-26 11:32

Pranas
Nelabai suprantu, ką turėčiau pasakyti. Ir čia jau visai rimtai.
Matyt, smegenys ne tik senatvės, bet ir karščių prikepintos. Bet, kaip suprantu, naktį ir pats stengeisi atstoti tuos gerus mokytojus. Netgi pasitelkęs Gavrošą ir komunarus. Beje, ir visus vargdienius. Net ir šv. Onos kvietimo nepanorai išgirsti.
Taigi, gera vieta tuščia neužsilaiko. Bus ir mokytojų...
2010-07-26 11:40

Pranas
Gerų mokytojų...
2010-07-26 11:41

_idiotas
Smegenys jūsų normalios. Čia problema, kaip sakoma, dialektiška, t.y. neišspręsta, be aiškaus atsakymo.
2010-07-26 11:42

_idiotas
Jūs leidžiat sau manyt, kad aš užsiiminėju kažkokiu šūdu šūdu, kokiais nors grynai asmeninio pobūdžio dalykais. Tą aš prieš jus turiu. Tai klaida.
2010-07-26 11:43

_idiotas
Susidrovėjau rašydamas keiksmažodį, tai jį betrindamas pakartojau :D
2010-07-26 11:43

_idiotas
Ironijos nereikia visai.
2010-07-26 11:45

Pranas Keiksmažodžiai čia nepaisomi, nors džiaugiuosi galėdamas pripažinti, kad Tavo burnos jie nevilgo. O šūdas? Jis lašinius, mėsą ir kitas gerybes augina, tik, žinoma, ne betarpiškai, o per darbą ir žemę.
Na, o "grynai asmeninio pobūdžio dalykai" tai net nežinau, ką pasakyti, bet jeigu sutiktumei, kad visuomeniniai susikaupia per AŠ, tai galima tą AŠ tik paglostyti ir palinkėti, kad ir tavo AŠ kažkaip būtų ir mūsų, o per tai jau ir aš gaučiau man kaip žmogui priklausančią normą. Taigi, noriu tuo pasakyti, kad gerbiu žmones, kurių AŠ kuo didesnis, nes tai ir man teikia naudos.
Tai tiek. Pranui jau, matyt, laikas užsičiaupti.
Būk!
2010-07-26 12:08

_idiotas
Aš matot net nelabai noriu, kad Pranas užsičiauptų, bet tegu, kaip ans nori. Bet aš jam pavymui šį tą pasakysiu. Kad _idiotas labai maža teturi grynai asmeniško pobūdžio interesų. Tai ir priežastis, ko _idiotas tai piktas, tai geras. Tiesiog jis nesuinteresuotas, emociškai neįtrauktas. Jo pikčiausi priešai jam kaip žmonės simpatiški. Iš čia tas gebėjimas greitai kaitaliotis.
2010-07-26 12:12

_idiotas Man gaila, kad mes įmalti į per gausias peripetijas. Bet moksleivėms - pasakykit jms, kad jau vasara, reik išvažinėt atostogaut.
2010-07-26 12:13

idiotas
Žodžiu, būkit.
2010-07-26 12:14

Pranas
Užtrunku, nes buvau nuėjęs paieškoti prireikusios pavardės. Regis, suradau. O dabar manau, kad suklydai pasakęs " pikčiausi priešai". Man, pavyzdžiui, niekas čia niekuomet nebuvo net ir priešu arba žmogum, kuriam gailėčiausi gerų linkėjimų norėdamas, kad jie išsipildytų. Gal atsimeni čia buvus Linx Ming Kilmes feat Joak ( lyg ir taip ar labai panašiai)? Dabar net įdomu jį atsiminti, nes kažkuo jis man panašus, Emili, į Tave. Aš čia be ironijos. Ir dėl to nepyk. Surask piktumui kitą priežastį. Anas irgi didžiuodavosi kuolų kalimu. Ir, pavyzdžiui, gerb. panelei rašė:
„Šiąnakt įkalsiu už tave. Kuolą kita“.
Aš nepykstu, kad kaip sakė, taip darė, bet bjauru, kad jis tai darydavo naktį, slėpdamasis. Nuo Tavęs, mano supratimu, jis tuo labiausiai skiriasi, kadangi kuolų kalimo darbą – reikia ar nereikia,- darai didžiuodamasis ir NESISLĖPI. Tai šaunu! Na, bet gi tai ir reklama. Tad leisk man manyti, kad be kita ko taip darai ir dėl asmeninių tikslų. Gynai. Pavyzdžiui:
- Ak, pasižiūrėkite, koks aš jaunas žmogus, o jau šaunuolis...
Gavroša?
Ne, nemanau.
Man, žinoma, artimesni Korčiaginas iš „Kaip grūdinosi plienas“ ar Tiuleninas iš „Jaunosios gvardijos“
Tai gal kuris nors jų?
Deja. Irgi ne. Bet juk ir sąlygos ne tos – ne Paryžiaus barikados čia ar pogrindis vokiečių užimtose teritorijose, o viso labo „Rašykų“ svetainė.
Apie tai galima rašyti, kalbėti, ginčytis, bet ar va tokiais tekstais, kad mano šis?
Tad iki, mielas, jaunas, išradingas brolau, ir pasilikime tuos savo AŠ, kokius turime. Jais ir reikia labiau pasirūpinti, kad iš jų susidedantys MES, neskurstų savo parapijose.

_idiotas
Gėda, Pranai, jūs žinot, kad ten aš buvau, ir tokio maivymosi gėda turėtų būt jums.
2010-07-26 13:22

Pranas
Taip, man gėda, kad aš va toks.
O Tau?
Ar vėl ant žirgo?

_idiotas
O man negėda, nieko nepadariau, ko reiktų gėdytis, nebent galiu neryžtingumo gėdytis.
2010-07-26 13:48

Pranas
Gerai, Emili. Aš savo skrynutę uždarau.
Jeigu Tau reikia viešo atsiprašymo, sakyk, kaip tai padaryti ir aš padarysiu.
Būk drūtas!
O dėl mokinių... Savo metais esi kur kas arčiau jų. Manau, kad susikalbėsi. Aš netrukdysiu.
2010-07-26 13:54

Atsiminimui
_idiotas
Nereik man jokių viešų atsiprašymų. Supratimo.
2010-07-26 14:10

Pranas
Vadinasi, mano skrynia visiškai šiuo klausimu išsemta ir uždaryta.
Nuoširdžiai Tau linkiu ko geriausio.
P,s:
Po pasižadėjimo neskaityti, neskaičiau Tavo kūrybos. Dabar paskaitinėsiu. Manau, turiu teisę. Ir įsitikinęs, kad bus įdomu.
2010-07-26 14:18

0 komentarai (-ų):