Pelėdos uoksas

Prano Karlono kūryba

LIEPA,21

Žemai juoda žvaigždutė, tai tėviškė
Liepa 2010
teka 05:09
leidžiasi 21:41
ilgumas 16.32

Priešpilnis (pilnėja)
10 mėnulio diena

Šiandien 16°C / 29°C, nepastoviai debesuota
Rytoj 19°C / 31°C, naktį palis

21
TREČIADIENIS
Laurynas Lionginas Rimvydas Rimvydė Danielius


Ginkis, kol gyvas - numiręs negalėsi
*************************************


2010-07-20
Mikė Lilikė
Baik, tikrai, Pranai, su tuo balium. Liūdini, kai ir taip nuotaika bloga dėl tų, kurie mano, kad niekuomet į tokį neįdomų balių nekeliaus.
Pranas
Dėkui, kad užkydai ir paprašei baigti tą "paskutinį balių". Mike, esi jauna ir suprantu, kad Tau tokie dalykai nepriimtini. Dar reikia pačiai jaunėti, gražėti, vaikus išauginti, anūkų susilaukti, nepaliekant be priežiūros, rūpesčių apie juos. Ir tik paskui, gavus senatvės pensiją, po truputį mokytis gyventi senatvėje. Ne toks velnias baisus, kaip jį muliavoja. Man smagu po ją pasidairyti ir nėra faktiškai ten nieko, ko bijočiau. Labiausiai turbūt sunkios ligos ir beprotystės. O paskutinis balius man kaip vakaro saulutė- leidžiasi ir šviečia.
Skaitau Tave ir kitur. Svarbiausia neužmiršk, kad piktas ginčas grožiui kenkia. Kai pajunti, kad reikia pykti, pripažink:
- O, koks jis protingas! Net supykinti gali. Ne, ne, jau šito iš manęs nesulauksi. Man svarbiau būti gražiai.
Būk!
Mikė Lilikė
Pranuli, juk aš nepiktai apie tą balių, nepiktai. Aš pati apie jį labai teigiamai galvoju, kaip apie gerą ir reikalingą dalyką. Aš tik šiaip. O kad aš nepikta ir net nesupykstu, manau, gali matyti iš mano parašymų. Argi nesijaučia, kad aš nemoku pykti, o jei ir kiek pamelavau, tai pykstu tikrai neilgai ir nesmarkiai. Kai buvom su Dalija susitikę, apie tave kalbėjom. sakėm, jog norėtume tave sutikt. Kaip manai, ar kada pavyktų? :)
2010-07-21 15:51
Pranas
Žinoma, Mike, žinau, kad nepikta. Užtat ir graži. Ir Tave skaitydamas irgi gerai supratau- geras, sąžiningas žmogus esi.
Mikė Lilikė
Dėl sąžinės... žinai, nerimauja ji truputį. Dėl juozupuko. Kam iš jo kūrinio pasišaipiau. Nors nesmarkiai, bet vistiek... Jei jau sąžinė sako, jos viršenybė, reiškia, ji žino.
2010-07-21 16:46
Pranas
Juozupukas neturėtų ten bet kam priekaištauti. Gal idiotui, kuris tą jo darbą todėl ten ir įkėlė. Bet faktas, kad juozupukas irgi nepraleidžia progos- kaip pas mus sako-pašpilkuoti.
2010-07-21 17:03

0 komentarai (-ų):