Pelėdos uoksas

Prano Karlono kūryba

Rugsėjo 7

LIETUVA - SERBIJA = 100:90


Rugsėjis 2011
teka 06:34
leidžiasi 20:00
ilgumas 13.26

Priešpilnis
9 mėnulio diena


Šiandien 8°C / 21°C, vakare galimas trumpas lietus
Rytoj 12°C / 17°C, trumpi lietūs

7
TREČIADIENIS
Klodoaldas Pulcherija Regina Bartas Bartė Palmira Klodas


Atsisveikinome su PETRU ŠINKŪNU, gimęs 1947 metais. Ryt laidos
Panevėžio diena

Geriau būt paprastu žmogum

***************************************************
********************************************



***********************************************
Pranai,

jei patiko - ačiū. Man jau per vėlu veržtis į aukštumas, aš dar turiu spėti biškelį pagyventi dėl savęs.
Gavau šiandien iš redakcijos:

„Sveiki, Ana, perskaitėme Jūsų kūrinius ir, deja, turiu pranešti, kad jų spausdinti negalime - jie pernelyg abstraktūs, neoriginalūs.
Pagarbiai
Alvydas Šlepikas
"Literatūros ir meno" lit.skyriaus redaktorius“

tokį laišką. Už tuos „neoriginalius“, kaip ans rašo, gavau šiemet diplomantės vardą ir piniginę premiją. Ir suprask, kas yr gražu, o kas ne? Viens taip, kits anaip galvoja. Tai aš jam ir atsakiau taip:

Gerb. Redaktoriau,

nieko čia tokio, juk ne visų nuomonė yra vienoda. Jūs, gyvendami sostinėje, ieškote velniai žino kokių ten interesų, o mes - provincija esame gryni ir nesugadinti. Bet... argi dėl to turime pyktis?

Aš, kaip tas Lietuvos mužikas, linkiu Jums tik geriausios kloties ir gerbiu Jus už išsakytą nuomonę..

Manęs dar niekas neišmušė iš vėžių ir neišmuš. Svarbiausiai, kad esu pati sau ORIGINALAS.
Tiesa, už šį kūrinį aš šiemet gavau diplomą ir piniginę premiją. Norėjau tik pasitikrinti.

Džiaugiuosi, kad mano, tųjų varguolių, KLASĖ įvertino. Į bohemą aš juk ir nesiveržiu. Užtenka man ir tų Lietuvos pievų. :)

p.s. jei kas, būkite geras, plačiai nusišypsokite. Aš Jus tik palinksminu.

Iš visos širdies:
- Sėkmės ir sveikatos.

O čia - dar vienas mano šūdevras :)

FIN!..



Erlickas man kalba: – To sniego, o varge,
šiemet sulig varpa, – atšimpa padargai
klausos ir letarge atgulusi karkia širdis:
– Nematau Lietuvoj aš darnos.

Maironis priėjęs lyg pelą pasėja:
– Dubysa, Kražantė… nuseko –
velėja ir dirgina ausį, – Šaukliu kas gi bus?..
Galvoju: tai – molis esu ar žmogus?

Pakyla iš kapo net Blinda – judošius:
– Klausyk, patarimą tau gerą įduosiu –
paimk pistoletą, tarpuaky vietą –
atrasi tikrai, kris lygybė ant svieto!

Širdis surambėja: – Ko ūžaujat vėjais?
Iš grabo pakyla Nėris Salomėja:
– Pašauk tiktai, mama, kur tu?..Išrokuos,
lyg pienės pūkai mes Gimtinės laukuos.

Toks erzelis kyla, susginčija grandai
ir kanda lyg blusos į sąžinę, bando
kiekvienas įterpt į mane „tikrą tiesą...“
Nebūsiu lyg šmikis – „FIN!“, – tašką padėsiu.

ir durnas... piešinys

Pagarbiai

Ana Aleksandravičienė



-------------------------
Vienu žodžiu, tik pajuokavau. Argi man reikia tų jų pjedestalų, kai turiu GYVENIMĄ???

Gal sakys: nemandagi.
Nusišvilpti. Tiesą pasakiau. ;o)
Ana visada yra Ana užtat ją ir muša :DDD


Pranas Karlonas
Sveikinu. Man smagu... Parsinešiu pas save į dienoraštį.
Beje, jie dėl to mušimo nesijaudink! Pažiūrėk kiek pas mane kuolų. Bet man dėlto neskauda. Aš gi galiu ir kitur.. O jie uostinėja savo pampersus ir svaigsta, ir svaigsta it durnaropių apsivalgę. Su protingais žmonėmis beveik visą gyvenimą praleidžiu, o čia man įdomu matyti, kaip kas atrodo - kaip neva poetai suskysta į šūdžius. Jie gi net nepasirašo!

0 komentarai (-ų):