Pelėdos uoksas

Prano Karlono kūryba

Rugsėjis, 4

LIETUVA -ISPANIJA = 79:91


Rugsėjis 2011



teka 06:29
leidžiasi 20:07
ilgumas 13.38

Jaunatis (pilnėja)
6 mėnulio diena


Šiandien 8°C / 21°C, mažai debesuota
Rytoj 10°C / 23°C, mažai debesuota

4
SEKMADIENIS
Ida Rozalija Girstautas Germantė Rožė


Aklas būdamas, kitam kelio neparodysi
*******************************************************
*****************************************


Atsimenu
O tų žiedų!..
O tų spalvų ir visa ko!..
Tiek daug, kad net žinot bjauru,
Jei žodyje kas bando parašyt gražiau...

O Dieve, bet atleiski jiems
Ir man su jais kartu,
Kad plagijuoti net nemokam
Pasaulio duoto mums.
O ir poezija ar ne todėl bedugnė
Kad su daiktais išėjęs būt beribėje erdvėj,
Čia , Žemėje, užkūręs mažą ugnį
Kaip pakurą jai Žmogų palikai?
.............................................
Bet štai dabar, kai pelenais susmilkęs,
Atsimenu, kodėl reikėjo būti.

**************************************************
************************************
Aš:
Labas, Juozai?
Kam mane anglais užleidai. Ir dar tokiu laiku, kaip krepšinio aikštelėje vien lietuviai? Žinai gi, kad YES.
Tai vienintėlė vieta, kur reikia ir būtina būti tik lietuviu, kuriam laikui užmirštant net DIDŽIĄJĄ DZŪKIJĄ..
Rašyk. Skaitau, kur besurandu.
Gal nevisuomet atsiliepiu
Bet tai mano tingėjimo ydos...

juozupukas:
Ačiū Pranai, tu nuostabus, nebūtum dzūkas. Nors koks gi tu dzūkas jeigu jau neprisimeni kada po savo Šklėrius blūdinėjai, aš dar brandinau mintį, kad gal abu nusitrenksime po tuo dangum į tavąsias glūdumas. Bet ir ši vasara baigėsi ir nieko... kaip paliokai sako: "ni slūchi, ni dūchi". NU, BŪK...

0 komentarai (-ų):