Pelėdos uoksas

Prano Karlono kūryba

Rugsėjis 22



Rugsėjis 2011
teka 07:02
leidžiasi 19:21
ilgumas 12.19

Delčia
25 mėnulio diena


Šiandien 10°C / 20°C, debesuota su pragiedruliais, vakarėjant trumpai palis
Rytoj 9°C / 16°C, debesuota su pragiedruliais, palis, vėsiau

22
KETVIRTADIENIS
Mauricijus Tomas Tarvinas Virmantė


Baltų vienybės diena
Rudens lygė (lygiadienis)
Tarptautinė diena be automobilio
Šiaulių miesto gimimo diena

Sau - niekai, kitam - griekai

************************************************
********************************
SVETAINĖ KURYBINGI:
- - -
Mirė sunkiausias Lietuvos žmogus Stasys Venskaitis, mūsų svetainėje lankydavosi slapyvardžiu Skurdukas... Užjaučiame gimines, artimuosius ir visus pažinojusius.
- - -


St. Venskaičiui atminti

Tylu, kai žemė sukrenta ant kapo.
Mano eilėrašty taip pat mirties tyla.
Jau be manęs palaidojo Venskaitį,
O aš net ir išėjęs nebuvau,
Net iš toli nepažvelgiau į kraštą,
Kuris užgeso vyzdžiuos jo akių –
Ką man dabar sakyti tau, o STASIAU...
O sielą skauda it į eilę po tavęs
Stovėčiau laukdamas kaip gęsta
Jau kitas kraštas vyzdžiuose mano akių.
Galbūt telieka ši tyla, kaip kapo žemė
Be ašaros, be žodžio ar raudos.
Kažkaip keistai gyvename, Stasy Venskaiti
Lyg antkapiu užėjęs būčiau tau sunkiu
O Dieve bausk, jei iš tiesų jam toks esu.

* Šeštadienį, 17d. mirė Stasys Venskaitis, kurį, gerbdami ar pykdamiesi, čia pažinoma kaip Vomą, Strugą, dar kažkaip. Bijausi klysti, tačiau, regis, buvo sunkiausias Lietuvoje žmogus. Išleido knygeles „Pranckynės respublika“ ir „Internetinės džiunglės“

| new_ballsas · 23-09-2011 03:54:20 
Gaila Taip, jis buvo su mumis, slapyvardžiu Skurdukas... Taip, tikrai sunkiausias Lietuvos žmogus, video rodė apie save... Tekstus padėjau suredaguoti paskutinei jo knygutei, kurią norėjo išleisti... Kažin, ar suspėjo?
#2 | Narcizas · 23-09-2011 14:31:38 
Gaila.
Savotiškas buvo internautas.
#3 | Pranas · 23-09-2011 16:08:44 
Taip, yra dar viena jo knygelė, būtent "Padorumo iškastravimas". Manau, kad būtent ją new_ballsas redagavo.

***************************************
********************************


Taigi, sužinojau, kad jau Stasio nėra.
Netgi nežinau, kam rašau ir ar kas perskaitys.
Reiškiu visiems Stasio artimiesiems ir draugams užuojautą. Asmeniškai su juo nebuvome pažįstami, tik per internetą.
Turiu ir jo dvi knygas. Jis mano vieną.
Štai ir neturiu daugiau ką pasaskyti. Suprantu, kad vis dėlto buvo linksmas žmogus.
Toksai ir Danguje daug draugų suras.
Tegu būna Jam ten gerai...
..3192011-09-22 17:51:08

Marijana



Paskiausiai išleista Stasio knygelė- Padorumo iškastravimas.Jeigu PRANAI PAGEIDAUTUM, aš tau ją galėčiau atsiųsti ir su Stasio autografu.
Paskambink man telefonu, jei norėsi knygos.


Tai būtų gerai. Tik kad aš Tavo, Marijana, telefono neturiu. Gal palik pas mane pašte
Arba galėčiau kažkur palikt savo adresą. Gal čia nelabai patogu .
Beje, apie Stasiaus mirtį su tuo eilėraščiu parašiau Ž.Žolei, Rašykui ir kurybingiems. Visur jis ten kažkiek yra rašęs.
Taigi, iki.
Tikiuosiu, kas susirašrinėsim, bent kol kas...
Aš irgi kartais vos nenumirštu.

Marijana:
Pranai, mano telefonas (.....)Lauksiu skambučio.


Gerai, Marijana, Tavo telefoną turėsiu
O mano adresas:(......)
Bet dabar gyvenu sode, taigi, be pašto. Kai būsiu arčiau jo, paskambinsiu ar kitaip pranešiu. Dabar nesiųski, nes nesulaukęs adresato paštas ilgai nelaiko ir, kaip girdėjau, pasiunčia atgal- esą, adresatas nesurastas. Beje, išgirdęs apie Stasiaus mirtį new_ballsas iš kūrybingių labai prašė, kad ir jam kaip nors išprašyčiau knygelę. Matyt irgi sumanė kastruotis. O jeigu rimtai, tai jiedu su Stasiu gražiai bendravę. Kaip suprantu, net ir "Padorumo iškastravimą" padėjęs jam redaguoti. Pažadėjau, kad paprašysiu. Tą dabar ir darau. Taigi, jeigu neatsakysite, tuomet mano adresu išsiųskite dvi. Aš jo dalį "permesiu" jam.
Aš čia dažniau užeisiu.
Todėl gal kai kuriomis žinutėmis susisiekime.
Beje, ar teisingai suvokiu, kad mirė rugpsėjo 17 d.
Adresą mano iš čia irgi išmeskite. Savo tel. nr. irgi. Nesinori laikyti kompiuteriuose. Tarp padorių žmonių atsiranda ir apsimetelių.
Sėkmės Jums.

0 komentarai (-ų):