Pelėdos uoksas

Prano Karlono kūryba

Rugsėjis,11

LIETUVA -VOKIETIJA 84:75


Rugsėjis 2011
teka 06:41
leidžiasi 19:49
ilgumas 13.08

Priešpilnis (pilnėja)
13 mėnulio diena


Šiandien 8°C / 22°C, mažai debesuota
Rytoj 11°C / 25°C, trumpai palis, galima perkūnija

11
SEKMADIENIS
Hiacintas Jacintas Augantas Gytautė Helga Jackus Gytė


Kad ir šuns būdoj, kad tik savoj

******************************************************
*********************************************
Viktė


Nebijokite kritikos. Jei jos sulaukiate - vadinasi, nelikote nepastebėti. Nekritikuojami tik tie, kas nieko nedaro. Tad vienaip ar kitaip - kritika yra praktiškai neišvengiama. Bet tai yra gerai - ji padeda mums tobulėti - jums ir man. Visiems.

Dienoraštis(Rašyk)
2011-09-11 05:08
Ačiū, Arvena
Ir pirmiausia už tai, kad neslapukaujate. Vienetus man daug kas rašo, o štai Jūs vienintelė, kuri ir pasirašo.
Gal Jūsų pavyzdžiu paseks ir kiti.
Beje, mudu esame kai kuo panašūs. Jūs įsimylėję į savo poeziją, aš - į savo. Ir poezija, beje, man pirmiausia yra aš pats ir mano gyvenimas. Jau, pavyzdžiui, Jūs į mano poeziją netelpate.
Būkite!

0 komentarai (-ų):