Pelėdos uoksas

Prano Karlono kūryba

Vasaris,6


Vasaris 2011
teka 08:02
leidžiasi 17:05
ilgumas 09.03

Jaunatis
3 mėnulio diena

6
SEKMADIENIS
Darata Paulius Alkis Žyvilė Titas Povilas Živilė Urtė Oksana


Beržo košė - vaikų vaistas nuo visų ligų

Dienos citata
Ko tuomet mokome vaikus? Vogti. Mes juk gudri tauta esame. Nuo mažens žinome, kad ant skaitliuko reikia dėti magnetą.
Aktorius Giedrius Savickas
*************************************
*************************

Ne mūsų kaltė

Nejau manai -
Ražienomis išeisiu,
Bulviakasiu ar sodus skinant?
Kur, Viljamai, matei,
Kad džiaugtųsi žmogus
Kai ištuštėja laikais?
Ak! - ne?
Aš irgi - ne.
Tačiau gyvenimas,
Pilnas iliuzijų sėjos,
Man irgi neretai kaip įkvėpimas.
Žiūri man į akis
Ir lyg it iš Dievo žodžio:

[i]“Apie jaunystę tavo aš mąstau
Ir apie tai, kad ji pranyks kaip rūkas“[/i]

Šekspyrai, nemanyk

, jog vienas tu;
Ir aš su juo, Dievu, esu
Ir netgi ne bailys –
Antai, vaizdai miražų keičias
Ir vėl aš linksmas ir jaukus,
O tu, žiūrėdamas man į akis...
Na, apie ką gi? ką?..

[i]“Kad naujos gėlės atsiskleis netrukus,
Kad lemta neilgai žydėti tau“[/i]

... Praėjo tas žydėjimas
Ir štai kai kapas taip arti,
Kiek daug gražaus į sielą atneša pasaulis!
Bet vis dėlto
Šiek tiek ataušk
Ir nemanyk, kad džiaugsmas aklina akis:

[i]„Lai tavo grožis vaikuose atgyja,
Atremdamas Likimo kalaviją!“[/i]

Tylėsiu dar ilgai,
Net po žeme turbūt
Su dūstančia krūtinėje širdim.
Išeiname su savo sodais
Žemės visumos pilni,
Įželdami kažkur beribėje erdvėj -
Ne tą Likimo kalaviją rodai.
Ir vis dėlto,
Valio, Šekspyrai!
Ne mūsų kaltė, kad gražiai atrodėm
Ir norime bent laiko nuotrupose
Dar išlikt tokie...

0 komentarai (-ų):