Pelėdos uoksas

Prano Karlono kūryba

Vasaris,11

Vasaris2011
Saulė
teka 07:52
leidžiasi 17:15
ilgumas 09.23
Priešpilnis
Priešpilnis
8 mėnulio diena

11
Atsarga gėdos nedaro

Vandenis (01.21-02.19)
Vandenis
Kiškis
Kiškis
42 / 06
Dienos citata
Aiškesnės sąskaitos tai nėra mažesnė sąskaitos, manau, žmonės nori mažesnių sąskaitų, o tam reikia rimtesnių sprendimų.
Sako teisingumo ministras R.Šimašius 



*************************************
**************************



Kasdien ne kartą...

Jau abejoti net imu
Ir pajuokaudamas:
- Gal ne mane,
Gal pats save taip drąsini į žygį Priglauski moter
Net nepaklausdamas, ar myliu ją.
Ak, gera su tavim taip būt,
Nenuorama Šekspyrai,
Ir aš, sugrįžęs vėl į vienumą,
Į mano daliai paskirtus laikus,
Ne tik kasdien,
Ne tik išgėręs taurę vyno,
Tačiau kasdien ne kartą net be vyno
Prisimenu mūsų žygius.
Man apie juos net iki šiol drovu kalbėti,
Bet vis dėlto ir aš bent retsykiai teisus -
Kam Dievas nedavė tikėti,
Tai visąlaik bedieviais liks.
Tad leiski - pakartosiu tuos žodžius,
Kuriuos vienam gražuoliui skyrei:

"Palik žmonėms bent įpėdinį vieną.
Jis į tave kažkuo bus panašus,
Jame tu lyg gyvensi antrą kartą,
Ir tavo grožis niekuomet nežus
į,
Girdi?
I
Tačiau kaip laikrodyje laikas
Tikslios jos ---
O Viljamai, bijau ir pagalvoti
Apie tuos protėvius, kuriais
Kalėjimai didžiuojasi, esą
štino mintys, išbujojo,Mes ainiai j
Tačiau, deja,
Nereikia ir už sienų aklinų keliauti,
Tik pažiūrėk - lig šiol kiek niekšų apsigaubę
Iš praeities atklydusia bočių šlove.
Nenoriu, kad kažkas mane minėtų
Ir nuotraukomis rodytų -
Panašūs mes!
Te ilsis mano protėviai
Savo likimuose ir ten,
Kur jie yra.

2011-02-10 15:36:40
Pelėda
ų...

0 komentarai (-ų):