Pelėdos uoksas

Prano Karlono kūryba

Vasaris, 3


Vasaris 2011
teka 08:08
leidžiasi 16:59
ilgumas 08.51

Jaunatis
0 mėnulio diena


Šiandien -1°C / 1°C, krituliai
Rytoj -2°C / 0°C, krituliai, daugiausia sniegas

3
KETVIRTADIENIS
Oskaras Blažiejus Radvilas Radvilė Blažys Asta


Šv. Blažiejus, Linų diena pasveikink

Dirbk - it amžinai gyventum, elkis - it rytoj mirtum

Dienos citata
Mes visi norime, kad užsienio investicijos ateitų į Lietuvą, tačiau čia norintys investuoti verslininkai privalo suprasti, kad Lietuvos žmonės nėra vergai ir kad verslas turi būti plėtojamas civilizuotai, laikantis teisės aktų ir atsižvelgiant į vietos gyventojų poreikius bei interesus.
Teigia Seimo pirmininkė I.Degutienė

**************************
************




Po sėjos (35)


Dabar jau vėju pūski į mane,
Bet aš vis tiek šalia paliksiu.
Jei nori - še!
Net sonetus
It scenoje jausmingai paskaitysiu:

“Kai laikrodis man skelbia, jog diena
Nejučiomis nakties bedugnėn rieda,
Kai juodus plaukus nuberia šerkšna... „“

Bet... o!
Kodėl taip skaudžiai žiūri į mane?
Ar kas nepaprasto čia atsitiko?
O mielas Viljamai,
Šioje lemtyj nebūna išimčių -
Esu tik lašas lietuje audros,
Bet pažiūrėki, kaip naktyj šviesu,
Kai dangų braižo ugnimi žaibai.
O ir lietus... - kodėl?
Galbūt į sėją skuba pas sėjėją,
Kad žemėje žolė žalia
Keliu mane žaliai
Dar ir per rudenį lydėtų...
Bet nežiūrėk taip skaudžiai,
Juk ne kur,
O dalioje žmogaus esu,
Ir žodžių iš dainos nemeskim.
Einu pašvilpaudamas
Tartum suvalkietis lygumų,
Aukšti kalnai po kojomis nudyla
Ir akyse taip šventa, taip gražu...
Man gera būt savo laike,
Sugerti į krūtinę rudenį,
Šalnom apspengusią jo tylą
Ir nežinoti ar tikiu dar kuo
Ar jau - nebe.
Aptingau ir aną pašaukt Dievu:
- Kodėl, Aukščiausias, negirdi manęs,
Kai baigėsi sėja?

0 komentarai (-ų):