Pelėdos uoksas

Prano Karlono kūryba

SPALIS, 23

Pūkuotuko draugė


Tikras Dearnis
Įdomus siurrealistinis darbelis. Gal žinai kas šio kūrinėlio autorius?

Pūkuotuko_draugė
aš : D

antanas vėjyje
labai fainas piešinukas. galima gilią mintį išausti

Kaukas:
Nuolatinė tobulėjimo gija


laikas



Spalis 2010
teka 08:01
leidžiasi 18:05
ilgumas 10.04

Pilnatis
15 mėnulio diena

23
ŠEŠTADIENIS
Sanginas Ramvydė Odilija


Molekulės diena

Dėl ilgo liežuvio ne vienam dantys išgriuvo
******************************************



Ar gali būti taip?

Ar gali būti taip?
Man gera apkabint tave
Su šimtmečiais, kuriuos buvai.
Tik ar teisinga taip sakyt - buvai?
Oi, kaip skaudėtų, jei kažkaip staiga
Pajausčiau, kad dingai
Ir mano amžiai be tavęs gyvena.
Beje, didybės man nereikia,
Nors nemanau, kad savo kelyje
Gebu aplenkt „Otelą“ ar „Hamletą“,
Ar „Juliui Cezariui“ žemai nenusilenkti,
Ar nesiglausti prie „Makbeto“.
Bet būna, kai išgirdęs kalbant sonetu
Atsigręžiu ir, užsimiršęs kur esu,
Šaukiu lyg angelų apsėstas:
- O Viljamai, o drauge ištikimas mūzai!
Palaiminkim tas paslaptis didžias,
Kuomet ir vėl kartu
Ant žemės pakraštėlio susitikę
It žuvys nardome po okeaną tarp žvaigždžių.
Žinau, man bus girdėta, ką sakysi –
Bet aplinka ne ta, ne ta...
Gerai prisimenu tą syki, kai:

“Tu motinai – jos atšvaistas esi
Kruopelė jos jaunystės aromato.„


Dabar jau ir jinai kažkur toli,
Tačiau krūtinėje pabudus nuojauta šviesi,
Kad ir iš ten ji savo sūnų mato.
Sakyki, Viljamai Šekspyrai,
Užspringdamas sunkia mintim,
Ar gali būti taip -
Gal tik mirty
Galėsime aprėpt visatos begalybę
Su praeitais ir būsimais laikais...
Man nelinkėk:
“Tegu senatvė būna tau šviesi
Ir pro vaikystės langus saulę mato“

Iš molio esame.
Jis savo paskirtim nesensta -
Paminkai, palipdai
Kad ir tą patį
Ir krosnyje jau žiedžias naujas kūrinys...

2010-10-23 07:06:25
Pelėda

0 komentarai (-ų):