Pelėdos uoksas

Prano Karlono kūryba

SPALIO, 19







Spalis 2010
teka 07:53
leidžiasi 18:14
ilgumas 10.21

Priešpilnis (pilnėja)
11 mėnulio diena

19
ANTRADIENIS
Akvilinas Izaokas Paulius Geisvilas Kantrimė Kleopatra Laura Povilas


Kojomis nosies nenušnypši
********************************************************************************************************************************



Mano gražuolės

skiriu Gmitei

Rudens šalna po sielą vaikšto
Ir kartais neatrodo, kad greta esi,
O jei esi, tai vėl ne toks, kurį
Surasdavau kadaise posmuose sonetų,
Mokėdamas ramiai pamot ranka
Į tavo žodį, kaip į mielą nieką,
Net kai paklausdavai:
„Nejaugi sutinki būt sau karstu
Ir negeidi prailgint savo gentį? “


Dabar lėtai akim slenku
Per šitą dvieilį fragmentą –
Girdėdamas,
„Kurį gražuolė nenorės, kad tu
Jos dirvą jauną trokštum išpurenti? “ –

Ir gęsta žavesys eilių,
Nes juk prisimenu,
Kieksyk dėl to buvau kvailiu,
Manydamas, kad jei poetas,
Tai Dievo lupomis kalbi,
Ir tavo žodis, kaip ir jo - man šventas.

Esi, o Viljamai Šekspyrai,
Damų pasaulyje toks mulkis, kaip ir aš ---
Mano gražuolės užsispyrę
Ir neketino būt purenama dirva.
Didžiuojuosi jomis,
Ir atpildo didesnio jau nereikia –
Bučiuoju atmintim, širdim, giesme –
Per mano vakarėjančias dienas jų daug praeina
Ir nei vienos, kurios pajėgčiau nemylėti,
Viljamai, nėra.

0 komentarai (-ų):