Pelėdos uoksas

Prano Karlono kūryba

SPALIS, 20







Spalis 2010
teka 07:55
leidžiasi 18:12
ilgumas 10.17

Priešpilnis (pilnėja)
11 mėnulio diena

20
TREČIADIENIS
Irena Gedas Deimina Adelina Adelė


Pasaulinė statistikos diena

Savos kupros nė vienas nemato
*********************************************



Pranas

Bent koks kūrinio vertinimas pirmiausia parodo, ko verti smegenys, tą kūrinį vertinantys. Todėl ir klausimas: kas ką reikšmingiau vertina - ar vertintojas kūrinį, ar kūrinys vertintoją?
Ak, užmiršau pareikšti savo įtarimą, kad būtent bijodami parodyti savo smegenų gebėjimus, daugelis vertintojų pasilieka anonimais.

Pranas - agricolai

Ką čia taip Tau pasakius, mielas žmogau, kad ir aš žinočiau, ką sakau, ir Tu suprastumei.
Manau, kad ši tema negali būti apribota trumpa esė. Ir tai dėl daug aplinkybių. Ką žianau aš, ką gal žinai Tu, rodydamas į sovietmetį, jau jaunuomenė iki 30 ir per tiek metų, nieko to nežino. Manau, kad jiems tai nesuprantama. Todėl, sakyčiau, parašyta ne tai publikai, kuri gebėtų suvokti taip, kaip pats nori. Ne todėl, kad ji ne gabi, o todėl, kad ji per jauna.
Manau, kad reikalingi kažkokie "įvadiniai, įžanginiai raštai", kad RAŠYKAI ant jų labiau pakibtų.
Man patiko. Aš rašau penkis. Nes savimi žinau, kaip ir tos blaivyklos atrodė. Ir net pagalvojau, kad jas žinau geriau, negu agricola.
5.

agricola
tai kiek naktų praleidai ten Pranai, tose blaivyklose, man va vienos užteko ilgam prisiminimui...

Pranas
Nesakysiu, bet daugiau.
Kartais pavykdavo išsipirkti. Ir parveždavo namo.

0 komentarai (-ų):