Pelėdos uoksas

Prano Karlono kūryba

SPALIS, 10





Spalis 2010
teka 07:35
leidžiasi 18:36
ilgumas 11.01

Jaunatis
2 mėnulio diena

10
SEKMADIENIS
Danielius Pranciškus Gilvydas Butautė Danys


Pasaulinė psichinės sveikatos diena
Vietos savivaldos diena

Iš adatos kirvio nepasidirbsi
**************************************
******************************************
****************************************



Renata - (spilgutė)
2010-10-10 12:35:09 - [Trinti] - [Atsakyti]
Na taip arogancijos Žž netrūksta...tiesa.Kitus spjaudyt drabstyt purvais galima, o pas savo nosies nemato tokia ne tik (...), o ir (...)Kai mano kūrybą vaikams apdrabstė tipo jin menkavertė, o pati pripaisčius nesąmonių krūvas. Yr mano eilės jos kūrybos temom tėvelių rūpestėliai...satyroj, niekam neduosiu šikt ant galvos, pirma reiki savęs žiūrėti, tada kitus kritikuoti. O menkystų daug savimylų oi... ta pati (M...)vaidina neliečiama, mat knygą išleidus... Juokinga man...ir aš knygą išleidus esu ir kas čia tokio? Tiesiog išmokau į tokias savimylas nekreipt dėmesio, aišku, tą akimirką suskausta, bet et...kuo daugiau gauni, tuo stipresnis tampi. O gelia daugiausia tie, kurie silpnesni jaučias...nes kitaip nemoka. Aš tuo įsitikinau. Man kiekvieno padoraus žmogaus nuomonė svarbi, ir labai faina, jog žmogus atrašo, galima normaliai išsiaiškinti, be jokių marazmų. Neskirsatu žmonių į tuos ar anuos...juk ne tai svarbiausia, tik gaila, dauguma to nesuvokia...nieko, tokius gyvenimas sodina, patikėkit, nes turiu akivaizdų pavyzdį savo giminėj. Buvo toks erelis, o šiandien lovoj ligos surakintas guli, vos per plauką nuo mirties.Tad nėr ko čia didžiuotis ir vaidnti,nes viskas trapu ir laikina.
Gero jums, kūrybingo rudens Pagarbiai Renata.

Aš Renatai
Ačiū Tau, Renata, kad šiek tiek šnektėlėjom ir pasidarė turtingiau.
O ant savo galvų š... neleiskime niekam.
Bet tai nereiškia, kad, pavyzdžiui, aš neklystu, kad kažką ne taip padaręs.
Visaip, Renata, per tokį jau netrumpą gyveimą buvo. Jau turiu keturis anūkus. Jau suaugusius, Pirmieji jau ženytis nori. O man dar apie mano moralę kalba - nei aš jos pažįstu, nei ji manęs.
Na, bet gal daugiau prie šių temų negrįškime.
Būna, kad net nepastebi, kai žmogui pasakai ne tą žodį.

Renata (spilgutė)
2010-10-10 13:45:08
Taip sutinku visiškai su jumis.Malonu buvo pabendrauti.Gero saulėto jums sekmadienio.

0 komentarai (-ų):