Pelėdos uoksas

Prano Karlono kūryba

Spalis, 1


Spalis 2010
teka 07:18
leidžiasi 18:59
ilgumas 11.41

Delčia (dyla)
22 mėnulio diena

Šiandien 1°C / 11°C, debesuota

1
PENKTADIENIS
Emanuelis Remigijus Teresė Mantas Mintė Benigna


Tarptautinė pagyvenusių žmonių diena Pasaulinė vegetarų diena
Pasaulinė muzikos diena


Jei alkanas - niekas nemato, jei nuogas - visi
****************************************



Aš - Laukinei Obeliai

Atrodo, klausei, ką pasakysiu, perskaitęs šią dalį?. Geriausia, protingiausia būtų nieko nesakyti, o kartu su anais dviem žiūrėti pro langą ir galvoti, koks savyje skausmingai sunkus gydytojo darbas, jeigu, žinoma, jis gydytojas- Žmogus. .
Ši 9-oji Laukinės Obels simfoinija patraukė būtent į Žmogų - kambarys ir net sniegas už lango -išnykę. Ir, regis, nieko, kas joje būtų nesuprantama, man nėra.
Nesinori savo 5 rašyti, kadangi tik jį vieną visiems ir terašau. Net ir vertindamas silpnus, mano supratimu, kūrinėlius,kadangi žinau, kad kartais ir toks menkniekis gali žmogų padrąsinti.
Būk!

Laukinė - man:
Ačiū, Pranai. Pirmą kartą mano "Svajone" atvirai pasidžiaugta. Tai man anaiptol nesuteikia tikėjimo, kad gerai rašau, tačiau duoda vilties, kad kažkas nori mane skaityti, o tai labai svarbu

Aš- Laukinei Ob.
Pranas
Rašyk! rašyk!
Nėra čia tokių, kurie gebėtume pasakyti, kaip reikia rašyti. O ir publikos nemaža dalis dar nesubrendusi, dar auganti ir manau, jog galima pasakyti, azartiškai pasitikinti savimi, nors jos poreikiai pereinantys. Šiandiena ČIA, o ryt jau TEN. Nepatyręs gyvenime žmogus, mano supratimu, dar negali būti kurėjas iš savęs, nes tai, ką jis turi, paimta ne iš patirties, o dažniausia iš skaitymų. Net ir jų meilė dažniau, kaip seilė. Bet šioje srityje jaunuominės kūryba gražiausia, nes poreikis mylėti, ženytis atsiranda anksti .
Iki 9-sios Laukinės Obelies sinfonijos, buvau išklausęs ir 1-ją. Nenorėjau apie tai vakar sakyti, kad mano galva ten reikėtrų padirbėti pirmiausia aiškumo prasme. Po 9-osios toks supratimas sustiprėjo, nes gali tai padaryti, sugebi tai daryti. O pati kūrinio pradžia pirmiausia prasminga tuo, kad ji arba patraukia skaitytoją, arba -ne.
Tai sakyčiau labai svarbu. Tik prašau nepriimti mano tokių pamąstymų be abejojimų, kaip gryną pinigą. Svetimi patarimai tik tuomet naudingi, kai jie išlaiko sveiko proto kritiką.
Būk!


Pasveikinimas Pilvotukui
Maniau, pasveikinsiu ir aš asmeniškai su jo 30 metų jubiliejumi. Bet kaip? Matyt, kad tai težino tik adminai. Pilvotukas čia jau nepasirodo nuo 2007-12-26.
Vis tik idomu, kiek mūsų iš tikrųjų čia daugiau- mažiau krutančių? Kam reikalinga melaginga informacija, kad mūsų - 10601?
Dėl kažkokios reklamos? Kad kuo daugiau?

0 komentarai (-ų):