Pelėdos uoksas

Prano Karlono kūryba

Birželis 1




Birželis 2011
teka 04:51
leidžiasi 21:43
ilgumas 16.52

Delčia (dylantis)
29 mėnulio diena


Šiandien 16°C / 28°C, nepastoviai debesuota
Rytoj 16°C / 28°C, galimas trumpas lietus, perkūnija

1
TREČIADIENIS
Justinas Jogaila Galindė Konradas Juvencijus


Tarptautinė vaikų gynimo diena pasveikink
Vasaros pradžia pasveikink

Pienuotas lūpas visi laižo, kruvinų - niekas
**********************************************
*****************************************




Tau: (1)

Turbūt bent truputį nustebę,
Išvydę adresą ir parašą – Karlonas,
Aš irgi nemaniau, kad šitaip gali būti,
Tačiau dabar man nieko taip labai nerūpi
Kaip parašyti laišką Tau.

Neatsišauk!
Nes pavardės ar vardo man nereikia,
Tyloj įkritęs, sunkiai besuvokt galiu,
Kokia erdvė po kepure didžiulė,
Kai kojas jau pravaikščiojęs, namo grįžtu -
Nei kalba kas, nei verkia ar dainuoja.
Ant delno žiogas šokteli su smuikeliu:

- Kadais šita šalis [b]Savęspi[/b] pavadinta,
Aš grosiu, Pranai, tu rašyk!...
*****
Vomui( Stasiui)

Labas.
Na jau!
Po "pristatymus" nevažinėju ir net niekuomet apie tai negalvojau. Bet dar parašinėju. Galbūt dažniau prisėdu prie "Negražios pelėdos". Tai prozos ir poezijos maišalynė. Ją spausdinu ir Rašyke, ir ŽŽ. Nei ten , nei ten niekas neskaito. Bet man tai proga išlaikyti tekstus. Šitą dalyką, kad suprastumei, reikia skaityti nuo pradžios... Atvertęs iš vidurio ir aš pats jau nesuprantu, apie ką parašyta.
Bet manau, kad tai bus (jeigu bus?) geriausias mano darbas... Na,žiūrėsim, kaip dugną dėsim. O dabar aišku, kad reikalinga labai vyriškai paredaguoti, pertvarkyti.
Tai tiek Stasiau.
Dabar mano Pastriekės (ar Pastogės) departamente + 29 C.
Būk drūtas!

0 komentarai (-ų):