Pelėdos uoksas

Prano Karlono kūryba

BIRŽELIO 08

STASYS JOKUBKA

Birželis 2010
teka 04:45
leidžiasi 21:51
ilgumas 17.06

Delčia
25 mėnulio diena

Šiandien 15°C / 20°C, nepastoviai debesuota
Rytoj 8°C / 25°C, nepastoviai debesuota


8
ANTRADIENIS
Medardas Merūnas Eigintė


Ponų daug, o dirbti nėra kam
*****************************************


LAIŠKAI DIEVUI(1)

Širdis suvirpo -
Laiškai Dievui?
Jų daug.
Vargu ar tiek pakelt galiu.
Todėl pirmiausiai kantriai ieškau savo
Ir... nerandu.
Diena. Kita.
Trečioji prasidėjo.
Laiškų kaip Dievo - vis daugiau.
Jie tylūs,
Jų nepusto vėjai,
Neapdulkėję laiko tėkmėje.
Ir akyse jau ne dangus,
Jo žvaigždės šviečia, žėri,
Jausmais krūtinę pakilodami aukštai -
Aš noriu pamatyti savo laiškus, Dieve.
Kur jie? Nejau kaip akmenį vanduo apėjo
Ir užmarštim mane raminti ketini?
Ieškok! Surask!
Ir paklausyk, ką rašo tau kiti –
Skaitysiu aš:

„ Kodėl tu sutvėrei tokį pasaulį, kuriame mama verkia, kai suplėšo pėdkelnes?“
Mantas

Ką reikia padaryti su gyvūnėliu, kad galėčiau jį pasiimti su savimi į rojų?
Agnė 4kl.

Jei man ką nors skauda, tai reiškia, kad Tu ant manęs supykai?
Austėja 3kl.

O Tau yra taip buvę, kad kas nors Tau atrodo simpatiškas, bet jis nežiūri į Tavo pusę?
Indrė 4kl.

Kiek kartų aš patirsiu nelaimingą meilę? Trys kartai jau buvo.
Julija 2kl.

Ar Tau nenuobodu visada būti teisingam?
Valdas 1kl.

Duok sveikatos mamai, dėdei Tomui, dėdei Valdui, dėdei Vytui ir kitiems mano tėčiams, kuriuos turėsiu.
Arūnas 4kl.

Tegul mane pamilsta Dovilė, o aš už tai galėsiu su ja susituokti.
Tomas 4kl.

Jei aš papulsiu į pragarą, ir Tu mane ten pamatysi, tai stovėsi ir ramiai sau žiūrėsi, kaip iš manęs ten tyčiojasi?
Lukas 3kl.

Na, gerai, Viešpatie, mane tėvams atnešė gandras, bet iš kur jis mane gavo?
Erikas 3kl.

Labas, Dieve... Kaip tavo reikalai, kaip gyveni, kaip tavo sveikata?
Sofija 2 kl.

Jei tu padarysi pasaulio pabaigą, tai kas tada tau melsis?
Jonas 4 kl.

Apskritai, tai aš Tavim netikiu. Vat pasakyk, kodėl tada žmonės tavęs nemato?
Jurijus 2 kl.

Kiek šalių tu aptarnauji?
Mantas 3 kl.

Ar limonadas tai vaikiška degtinė?
Antanas 1 kl.

O koks tavo išsilavinimas?
Greta 3 kl.

2 komentarai (-ų):

Deja, ilgiausiai, Pranai, skaitom neparašytus laiškus.

 

Taip,fortūna, ilgiausiai skaitom neparašytus laiškus. Būk!