Pelėdos uoksas

Prano Karlono kūryba

Kovas, 16

VARĖNĖ


Kovas 2011
teka 06:35
leidžiasi 18:22
ilgumas 11.47

Priešpilnis (pilnėja)
11 mėnulio diena

Šiandien -5°C / 1°C, mažai debesuota

16
TREČIADIENIS
Julijonas Vaidotas Norvaldė Henrika Norvilė


Knygnešio diena

Gardesnė duona prakaituota, negu pyragas dovanotas

Dienos citata
Matome didžiulį lobizmą tiek parlamente, tiek priimant įstatymus, tiek kalbant apie monopolizaciją, ypač energetikos, vaistų sektoriuose. Labai daugelyje sričių matome tiesioginį spaudimą įstatymų priėmėjams. Prezidentūrai kartais tenka daug daryti mėginant tai sustabdyti arba perfiltruoti tuos interesus ir mėginti juos blokuoti.
Teigia prezidentė D.Grybauskaitė
+********************************************
*************************

Dainuok, širdie

... O aš per DEŠIMT
Jau ne kartą praėjau.
Anksčiau laisvai, kaip vėjas
Per audras, žiemos pūgas...
Ak, metai,
Jūsų man net truputį per daug.

Dabar, prieš šimtmetį,
Kai ant lazdos parimęs,
Nebepažįstu jau,
Kuo anuomet buvau.

Betgi dainuok, širdie,
Kad kam nebūtų liūdna
Girdėti paprastus Tiesos žodžius:
- Žydėkit, gėlės,
Kol dar nenuskintos,
Vandens švariausiam ąsotėlyje
Už juodą žemę jums geriau nebus...
O kas nuskins- galgi ne taip svarbu?
Gal nukapos šalna,
Atslinkus rudeniop,
O gal ir aš
Štai su šita lazda
Norėsiu pasipuošti save,
Net nepajautęs savo šimto metų...

Tegu pekla, užmiršusi nemato,
Koks negražus šiandieną sau ir Jums.

Neguoskime savęs,
Kad gali būt kitaip,
Negu nuo seno būta -
Aš jums išleidau atžalas savas,
O tai ir reiškia,
Kad aukščiau bambos
Neiššoksi, ne.

0 komentarai (-ų):