Pelėdos uoksas

Prano Karlono kūryba

Kovas, 13


Kovas 2011
teka 06:43
leidžiasi 18:16
ilgumas 11.33

Priešpilnis
9 mėnulio diena

13
SEKMADIENIS
Paulina Liutauras Vaidilė Kristina Teodora

Savam krašte ir tvoros žydi

Dienos citata

Aš nematau sovietinio genocido – už tai, kad visame pasaulyje genocidas apibrėžiamas kaip „sąmoningas, masiškas fizinis žmonių naikinimas dėl jų rasės, tautybės arba religijos“. Lietuvoje tokio net ir Stalino laikotarpiu nebuvo. Trėmimai į genocido sąvoką neįeina.
Istorikas Liudas Truska nelinkęs lietuvių išgyvenimų sovietmečiu vertinti dramatiškai
***************************************
*-****************

Dėl pirmos knygos

Pelėda (2011-03-13 - 15:18:52)Tokiuose pamąstymuose būnu retai. Labai retai.
Ir rašau čia po kelių dienų, kai perskaičiau. Daug ko, ką parskaitęs, jau neatsimenu, bet ir nesistengiu.
Aš savo pirmą knygutę išleidau jau įžengęs į aštuntą dešimtmetį.
Poezijos ten yra, ar nėra, man mažiausiai rūpi. Pažiūrėkite, kiek gi aplink mano gimtuosius Šklėrius jau išnykusių kaimų.
Ar kas juos prisimins?
Gal kuris nors iš tų, kurie čia keliasi į Olimpus?
Mano knygelė labiau pagal pareigą. Esu labai panašus į kiekvieną baigiantį išnyktį Šklėrių kaimo žmogų ir kai aš kalbu nuo savęs, supraskim, kad ir apie visus.
Knygelę išleidau už savo pinigus ir nei viena nepateko į knygynus.
Jeigi sukaupsiu tuos kelis tūkstančius litų ir dar bus laiko tokiam darbui, išleisiu dar vieną knygelę, nepretenduodamas kad ji dievažin kokios kokybės.
O savo raštų, Mindaugai, nereikia deginti. Nevaizduok N. Gogolio. Jeigu niekam nebus reikalingi, patys supus, kartu su popieriumi.
Bet negi aš tiek daug jau parašiau?
Atsiprašau.

0 komentarai (-ų):