Pelėdos uoksas

Prano Karlono kūryba

RUGSĖJIS, 8

TĖTIS, "laikantis namo kampą"
(IŠĖJĘS 2000)


Rugpjūtis 2010
teka 05:39
leidžiasi 21:09
ilgumas 15.30

Delčia (dylantis)
27 mėnulio diena


Šiandien 20°C / 30°C, po pietų trumpas lietus, perkūnija
Rytoj 19°C / 27°C, trumpai palis, perkūnija


8
SEKMADIENIS
Dominykas Tulgirdas Daina Elidijus Gustavas

Taigi, sveikinu, dukra, su vardadieniu. Prisiminiau, beje, ir DOMINYKĄ, atėjusį Šklėriuose "žentauti" iš Darželių ir neretai vadinta "Agotaitės(Agotos, mano pusseserės)Dominyku". Irgi jau "išėjęs". Taip ir neišgėrėme to jam žadėto degtinės butelio už dvi duotas storo beržo kamieno kulbes.

Tarptautinė orgazmo diena
Dėl "orgazmo" ėjau į žodyną. Užrašyta:" didžiausias aistros pojūčio laipsnis"

Darbas - ne vilkas, miškan nepabėgs
***********************************



idiotas
Smagu, kai viskas stoja į savo vietas.
2010-08-08 11:36

_idiotas
Štai, būtent neskanu. Be nusigėrimo apsieisim.
2010-08-08 11:36



_idiotas
Ir jūsų Žmogaus bažnyčia tiek pat verta, kiek tavo "žrnalistiniai tyrimai".
2010-08-08 10:18

_idiotas
Galiu atsiųst, ponbas žurnaliste Pranai Karlonai.
2010-08-08 10:17

_idiotas
Parašykit "straipsnį" arba Veikniui suteikit "medžiagos" ar bet kaip. Gal jums kokios medžiagos? Medicininės kortėlės fotokopijas, psichiatrų ataskaitas, mamos nuotrauką, purvinus trusikus?
2010-08-08 10:16

_idiotas
O, valio. Štai redukavotės į normalų savo tipą. Valio. Viso gero.
2010-08-08 10:15

_idiotas
Nes jei kartais atsakymo į šitą nėra, tai jūsų nuomonė vis dar viešas reikalas.
2010-08-08 09:46

_idiotas
Galiu savo ružtu paprašyt visai nesikišt į jokius mano arba rašykų administracijos veiksmus? Jei taip, tai tikrai spaudžiu ranką, dižiuojuosi šio šykštaus pokalbio buvimo faktu ir t.t. Bet kažkaip aš abejoju. Patikinkit.
2010-08-08 09:27

_idiotas
Labai gerai. Būkit ir labanaktis.
2010-08-08 09:24

_idiotas
Jūs juk ne nemiegojęs, jums čia rytas. Jūs pischiškai aktyvesnis nei likusią dienos dalį. Jei yra kitaip, jei jus pvz. nemiga kankina ir čia paskutinės valandos iki jums smingant, tai tada rimtą pokalbį nedelsiant riškim, nereikia.
2010-08-08 09:11

_idiotas
Aš nenoriu, kad liktumėt su kaltinimu mano adresu. Todėl siūlau diskutuot, apsvarstyt. Tam reikės atsiribot nuo emocijų. Nuo nuostatų galima neatsiribot, bet garantuokit iš savo pusės, kad tai bus blaivus, šaltas kalbėjimas. Tada galima kelbėt. O nenoriu šiaip, iš tradicinės moralės, kurią po teisybei menkai tevertinu, likučių.
2010-08-08 09:09

_idiotas
Ir šia prasme Chaimas, ir Pranas, ir Emmvilkė, ir Riva, ir net, leisiu jau sau pabūt savim, komiškasis mūsų draugas Neilas - yra reikalaus Dievo. Jei Dievo nėra, tai vistiek yra tai, kas jo vaizdiniu įkūnyta - būties prasmė ir moralės absoliuti instancija. Ir prieš tai verta įsivaizduot, kad mes štai atsakom. Geras mintinis pratimas.
2010-08-08 09:06

_idiotas
Šitaip suprantant Dievą, kiekvienas yra jo reikalas labiau, nei bet ko kito. Pajamkim kokį banditą, kurs žmogų apgalvojęs nužudė, iš išskaičiavimo. Bet gal prieš tai jo dūšioj dėjosi kažin kas, ir gal iš to kažin ko baisumo jis tą išvis užmiršo (tai psichologijai žinomas reiškinys), ir kalbės kaip nusikaltėlis, bus nuteistas kaip nusikaltėlis, o yra auka. Ir manding Dievo akyse jis bus auka, jis bus ištaisytas, o ne nuteistas.
2010-08-08 09:03

_idiotas
Visai teisingai.Dėl jūsų - čia ne kažkoks įžeidimas, ne kibimas. Kai kalba eina apie atbaigtas pažiūras, tai jau nebe _idioto nebe Chaimo, net nebe sinagogos ar ba-nyčios, o Dievo reikalas, Vat žmogus, turi požiūrį, už jį stovi. Jei yra Dievas, jei ans yra sykiu antbūtiškas būties Pradas ir moralės steigėjas, ir dar kažkokiu būdu psichiškai aktyvus ta pačia prasme, kaip mes su jumi šįryt, tai Ans tegu žiūrisi.
2010-08-08 09:01

_idiotas
Žinot, ką reiškia žodis "mainstream", angliškas? Jūs išvis kertat angliškai, ar jūsų kokia kita kalba buvo?
2010-08-08 08:52

_idiotas
Pamąstom dviejų replikų apimty, ką reiškia "ne mano vieno". Galit pakomentuot? Klastą galit įžvelgt, galit saugotis, bet prisiekiu niekaip jūsų nepažinsiąs šiam šio ryto pokalby.
2010-08-08 08:50

_idiotas
Tai štai, skaau, labai rytas. Nes pradėt nuo problemų yra bent jau gyvenimas.
2010-08-08 08:31

_idiotas
Aš ne apie kūrybą jūsų, bet apie vieųus išsisakymus. Tokiu metu, kai jūs esat jau Dievo reikalas, jei tik yra Dievas, jūs renkatės klaidingai arba klystat.
2010-08-08 08:30

_idiotas
Nes aš mat nepaprastai klastingas ir blogas žmogus, ir bet koks pseudosonetu šainėtojas yra geresnis už mane, tegu tik žodžiai būna dvasingi.
2010-08-08 08:29

_idiotas
Štai aš ketinu Žiliui pagadint dieną. Nuo ankstyvo ryto. o jus noriu apie tai informuot.
2010-08-08 08:28


*********************************



Pranas
Bažnyčia Žmogaus dar nepastatyta, erudite. Ir aš tikiuosi, kad ateisi išpažinti savo nuodėmių.
Bus dėl ko mudviems nusigerti.
2010-08-08 10:32

Pranas
Man užšenka pašnekesių su tavimi. Ir jokų medžegų aš neteiksiu.
Ir niekam, beje, neteikiau ir anksčiau.
Taigi, nelauk iš manęs kitaip apie tave kalbant. Man maloniau akis į akį. Tik, žinoma, bent jau į pasisveikinimą galėtum atsakyti.
O ar atsakai?
Esą, "inteligentiškai" ignoruoju tą senį. O kodėl ne? Jis jau - Dievo reikalas.
Neskanu. Labai neskanu...
2010-08-08 10:27

Pranas
Perskaityk dar kartą, ką anksčiau parašei.
Kada Emilis prilygo administracijai?
O tavo asmeninių reikalų aš lyg - tfu!, tfu! -neliesdavau. Tai būdavo bent jau mudviejų reikalai. Dar nuo R. Zorgės laikų. Juk atsimeni. Ir, manau, kad net geriau, negu aš. Ir ne aš tuos reikalus pradėdavau, o būtent tu, Emili..
Taigi, nevaizduokime šikančių katinų ir dar su skrybėlėmis ant galvų.

Pranas
Ačiū.
2010-08-08 09:24

Pranas
Dienoraštyje net parašiau:
Pranas, bet kitoks...
Taigi, neužstok, Emili, savimi man svarbesnių dalykų. Tai prašymas. Tikiuosi, kad tavoji erudicija pasakys, ką tai reiškia, imantis atitinkamo veiksmo. O aš siūlau pasieškoti sau kitų pašnekovų filosofinei mankštai.
BŪK!
2010-08-08 09:20

Pranas
Linkiu, kad taip ir būtų - nenuteistas. Bet geriau, kad tai atsitiktų Čia, šioje svetainėje...
2010-08-08 09:06

Pranas
Aš su tavimi ir lietuviškai nemoku susikalbėti.
Tad, kaip suprantu, geriau nekalbėti...
2010-08-08 08:58

Pranas
Ir dar:
"Tokiu metu, kai jūs esat jau Dievo reikalas.."
Dievo reikalas yra ir Chaimas, tik jo reikalu jis, Emili, tvarko sinagogoje, o mano bažnyčioje.
2010-08-08 08:54

Pranas
Labas rytas, Emili.
Gerai, kad prisimeni mane. Dėkingas ir vis dėlto aš Tavęs vengiu, saugodamasis klastų. Mano supratimu, šioje sferoje esi meistras.
Nepyk dėl to.
Gaila, kad toks Tavęs suvokimas, deja, kaip regiu, ne mano vieno.

0 komentarai (-ų):