Pelėdos uoksas

Prano Karlono kūryba

RUGPJŪTIS, 6

Kabelių bažnyčia, o ten - tėtis.

Rugpjūtis 2010
teka 05:35
leidžiasi 21:13
ilgumas 15.38

Delčia
25 mėnulio diena

Šiandien 20°C / 33°C, nepastoviai debesuota
Rytoj 20°C / 34°C, nepastoviai debesuota


6
PENKTADIENIS
Bylotas Daiva


Kristaus atsimainymas

Beklausydamas apkalbų nepamiršk, kad ir pats esi apkalbamas
*****************************************************


AŠ - iš VISUR


2010-08-06 05:13 Pranas

Gerai, Neilai, kad tu čia. Protingas netinginys šituose ginčuose esi. Bjauru pagalvojus, kokių niekšybių po užraktais pastėpta nuo mūsų, eilinių vartotojų. Tu su jais, tais kritikais, adminais, žmogus, sveikiniesi, net šypsaisi, o jie tau špygas laiko kišenėje. Ne, ne, žinau, kad ne visi, bet pakankamai daug, kad ir likusieji būtų sutepti, apdergti įtarimais. O jie, begėdžiai, net reikalauja sau pagarbos. Tfu, kaip koktu!
Ir va kaip pro ausis eina prisipažinimai:
aš nė nebandžiau neigti, kad susitarimų būta :) tiesą pasakius, šitas dienoraštis yra vienas didelis prisipažinimas, kad raginome vieni kitus balsuoti už beviltiškus tekstus, tiek anksčiau, tiek dabar.
Ne tik, Vilnele. Dažniau tie tekstai tik pretekstas nusikratyti neįtikusiu vartotoju. Dar kartą: tfu, kaip koktu!

2010-08-06 05:36 ir vėl vilnelė piktas herojus
Pranai, tai ne mes špygas laikome kišenėj - tai jūs mums savąsias vis į panosę kišate. O paskui taikotės, atsiiminėjate žodžius, linkite sėkmės. Iki kito karto. Koktu, sakot? Na, aš bent jau nekeičiu pozicijos vos pasikeitus vėjui.

beje, kalbant apie pretekstus, tai man kažkaip galai nesueina. Ir taip galvoju, ir šiaip, bet niekaip nesuprantu, kaip tekstas gali tapti pretekstu nusikratyti vartotoju (na išskyrus tuos atvejus, kai tekstas yra plagiatas, kaip nutiko čia visiems gerai žinomu atveju, bet tokiu atveju tai irgi nebe pretekstas, o labai rimta ir tikra priežastis). juk į taisykles neįtraukta, kad už prastus tekstus vartotojai gali būti šalinami iš svetainės (kad ir kaip to norėtųsi). taip kad anoks čia pretekstas.

2010-08-06 05:44 Pranas
Vilnele, argi visi taip atkaklūs?
Kitam užtenka vieno, kito, trečio kuolo, ir, žiūrėk, žmogus kepurę ant galvos ir pats dingsta, taip sakant savo noru. Ir rankų plaut dėl tokių poelgių nebereikia.


2010-08-06 05:57 ir vėl vilnelė piktas herojus
O ką jūs siūlote? Vertinti aukštais balais tekstus, kurie, mano nuomone, yra verti kuolo, tam, kad tik kokia per jautri siela nepasitrauktų iš rašyko?

2010-08-06 06:42 Pranas
Aš jau Jums žinutėje parašiau, kaip rašomi kuolai, ir ką reiškia "nuomonė". Čia nesikartosiu, o kam įdomu- paskaitys ten.
**************************

Pranas
Ačiū, Vilnele, už kai kuriuos prisipažinimus, pasakytus Neilui.
Niekšybės slegia mūsų darbelius?
Bet argi slegia?
Deja.

2010-08-06 09:54

ir vėl vilnelė piktas...
Kas, jūsų nuomone, yra niekšybė? Įvertinti keletą vieno vartotojo tekstų? Juos visus įvertinau tokiais balais, kokių, mano nuomone jie yra verti - ar tai yra niekšybė?

Pranas
Vilnele, aš, pavyzdžiui, Jūsų tekstų nevertinau ir nevertinsiu, nes kai santykiai tokie, kurie jie šiuomet yra, o ypatingai, kokie jie anksčiau buvo, tai, mano galva, nepadopru vaikščioti apie juos, kažko ieškant. O pasakyti, kad man Jūsų tekstai nepatiko, aš galiu netgi jų neskaitęs. Ir, beje, prisiminkite- ar ne taip darydavo Jūsų mielas kolega( beje, jis man irgi ne priešas), kuris dar nepaskaitęs tekstų, Jums jau pažadėdavo, kad vieną kitą kuolą įkals.
Šia prasme jis būdavo sąžiningas- Jums duotą pažadą tęsėdavo.
Ko dar bereikia?
Beje, neseniai pasitaikius progai, jam tai pasakiau. Dabar ir kelis kartus užkalbintas tyli. Aš žinau jau, kad laukia progos, kuomet galės skaudžiau įgelti.
Šš jo metodą jau žinau.
Nenustebsiu.
Pagaliau gi: visokių yra- visokių reikia.
Ps:
Vakar sprigtu užmušiau neatsargią musę. Nemenką. Dabar ji guli ant stalo prieš mano akis, ir man jos gaila.
2010-08-06 06:22

ir vėl vilnelė piktas...
O iš kur jūs žinote, skaitęs ar neskaitęs tekstus jis tuos kuolus "kaldavo"? Iš kur tas toks gilus įsitikinimas, kad viskas būtinai nesąžiningai ir ne pagal vertę? Nes jums tie tekstai verti daugiau atrodo? Bet tada kyla klausimas, kodėl jūs manotės esąs teisesnis už mus? Jeigu aš ar _idiotas įvertina kūrinį vienetu, o jūs penkiais, kodėl būtent mūsų vertinimas yra nesąžiningas, o ne jūsų?
2010-08-06 07:15

Pranas
Mieloji Vilnele, atsiminkite, ką pati asmeniškai esate rašiusi. Negi man dabar atsiversti tuos raštus? Gal pati paieškokite tų metų mano dienoraštyje. Ten kai kas išlikę. Netgi Žalioje Žolėje mane suradote.
O jeigu Jūs manote, kad Jūs man priešas, puolu, neapkenčiu, tai tikrai - NE. Net gerbiu. O pastaruoju metu daugiau negu bet kada anksčiau. Tikiuosi, kad ši mano pagarba didės. Ir visai nesvarbu, kaip mano kūrinius vertinsite, ar visai nevertinsite.
Betgi tai, ką čia rašau, viskas pajausta savu kailiu. Savu. Tik judu su Emiliu tuomet vadinotės kitaip.
Na, o dabar, prašau, atsipalaiduokime.
Būk laiminga.
2010-08-06 07:54

ir vėl vilnelė piktas...
pirma tai aš niekada nebuvau žalioj žolėj.
antra, išskyrus tą periodą, kai buvau ne lietuvoj ir dar kurį laiką po to, bei vadinausi "atsisveikinimas su ginklais" aš visada buvau vilnele. taip, su vienu kitu priedu prie vardo, bet vis dar vilnele.
ką jums tada rašiau, tikrai nepamenu. reiks paieškoti (dabar neturiu tam laiko). betgi "savu kailiu" pajausta, ar tik įsivaizduota?
ir dar. tų jūsų "būk laiminga" nuoširdumu jau nebetikiu. per dažnai keičiate savo nuomonę :)
2010-08-06 07:59

Pranas
Netikėk, Vilnele.
Bus geriau, kai patikėsit, jeigu taip, žinoma, atsitiks. Bet argi tai svarbu?
Ir vis dėlto- BŪKITE LAIMINGOS!
2010-08-06 08:25

PRANUKAS (Vilniuje)

Tokia akimirka...


Nutilau,
Kaip išpiltas ąsotis.
Aukštyn dugnas...
Neliko nei lašo.
Ir dzievulis, - regiu -
Jau daugiau net neprašo,
Kad nors žody galėčiau pabūt.

2010-08-06

0 komentarai (-ų):