Pelėdos uoksas

Prano Karlono kūryba

BIRŽELIS,9


Rugpjūtis 2010
teka 05:41
leidžiasi 21:07
ilgumas 15.26

Delčia (dylantis)
28 mėnulio diena

Šiandien 19°C / 26°C, naktį trumpi lietūs, perkūnija
Rytoj 15°C / 26°C, gali trumpai su perkūnija palyti

Balsiuose (Kryžiokuose) lietaus nebuvo, nors ryto padangė pribrinkusi jam. Apsieita ir be perkūnijos.

9
Daug sapnavau. Geriausia atsimenu sugautą nemenką žuvį. Suprantu, kad gausiu žinią apie pensijos gavimą.
PIRMADIENIS
Romanas Mintaras Tarvilė Rolandas Romas

Romo vardas priminė sudegusius Gaidžių (anksčiau Vinco Prusoko) namus Šklėriuose, kuriuose sudegė, regis, ir vienintelis Šklėrių Romas. Sugyventinė iššokusi, Romas sudegė.

Tarptautinė tautos diena

Iš sniego košės neišvirsi
Dažniau girdėjau: IŠ TOKIO NIEKO (NIEKALO) KOŠĖS NEIŠVIRSI.
********************************************


Savo AŠ

Dainuoju sau.
Ir nebijau,
Kad kritikai čia darbo bus -
Esą, jei senas,
Tai beveik kaip ne žmogus.
Ar tokiu reikia varginti kitus?

Ir iš tiesų –
Aš priimu šią kritiką , o neretai
Jos priekaištais net pats save baksnoju.
Ten, laiko tyruose kažkur,
Ir kažkada
Išauš rytojus,
Ar gali būti jam svarbu,
Kas buvo jau?

Ir keista:
Pirmą kartą šitoks išdidus
Ant kojų stojuosi ir augu, augu –
Juk mano AŠ - valstybė,
Didelė šalis.
Ir netiesa, kad AŠ
Į vienetą sutilpęs.
Nebent ir jis kaip Dievas esantis visur.

Dainuoju sau.
O gal tas AŠ - jau Dievas?
Galiu juo griauti, niekinti, mylėti
Ateit prie SAVO tos pradžios,
Kuomet pasaulį šį kuriu
Iš Žodžio, iš Savęs.

O, negi taip?
Visur ieškojau, Viešpatie, tavęs
Dabar dar apieškosiu savo AŠ.





0 komentarai (-ų):