Pelėdos uoksas

Prano Karlono kūryba

BIRŽELIO 17

SUDIEV, ROMA




Birželis 2010
teka 04:41
leidžiasi 21:58
ilgumas 17.17

Jaunatis (pilnėja)
5 mėnulio diena


Šiandien 5°C / 21°C, mažai debesuota
Rytoj 9°C / 23°C, nepastoviai debesuota


17
KETVIRTADIENIS
Grigalius Daugantas Vilmantė Adolfas Laura


Pasaulinė kovos su dykumų plitimu ir sausromis diena

Ranka ranką prausia
**************************
ŽMOGUS SU ŽMOGUMI

antanas vėjyje - man.
gerbiamas, Pranai , radau vienoje svetainėje nuplagijuotą mano kūrinį. kiek žinau jūs bendraujate su tuo žmogumi VOMU.ir bevartydamas tą forumą atradau kad ir jūsų buvo nagrinėtas panašus klausimas. kiek suprantu ir iš jūsų buvo kažką nuplagijavęs?Kai iškėliau tą klausimą staigiai buvo blokuota mano prieiga prie to forumo, nes matyt išsigando kad daugiau atknisiu ką nors, arba kiti atsiknis.kadangi labai gerbiu jus kaip brandų POETĄ ir brandų ŽMOGŲ,tiesiog noriu diskusijos
2010-06-17 21:26


Aš -antanui vėjyje:
Gal vėliau, Antoška, apie tai plačiau. Dabar labai bjauroje nuotaikoje. Po sunkios ligos šiandien ryte mirė man labai artimas žmogus - puseserė iš Šklėrių. Už mane daug jaunesnė. Reikia važiuoti į laidotuves, bet ne taip ir paprasta, kai jau ir pats esi sunkiasvoris ir metais, ir kūnu. Dabar gal tik perkelsiu šį Tavo man rašytą tekstą į jo svetainę. Bent pabandysiu taip padaryti. Mano atvejis, kaip suprantu, gal ne toks, nes mano kūriniai buvo publikuojami be mano žinios, bet mano slapyvardžiu - Pelėdos. Apie tai sužinojau iš Kaimyno. Na, o su Vomu ligi šiol ryšiai yra. Lauksiu, ką man atsakys, nors suprantu, kad Tavo raštelį, parašytą man, jis perskaitys ir be mano tokios informacijos...
P.S.
Kaip pasisekė perduoti -parašysiu.
*******
Deja, perduoti Antano teksto Vomui nepavyko.
Kodėl neįsileido?
Tiesa,tekstas buvo truputį didesnis, nes pradžioje rašiau klausdamas ir prašydamas:
"Kas atsitiko, Vomai? Išgirsk, ką man rašo Antanas. O šio žmogaus gerbe aš neabejoju. Perskaityk ką jis man parašė ir paaiškink. Labai prašau.
Taigi, kas atsitiko, Vomai? Kodėl ir man uždarei svetainę. Negi nusipelniau? Juolab, kad joje nemažai yra ir mano kūrinėlių.

0 komentarai (-ų):