Pelėdos uoksas

Prano Karlono kūryba

BIRŽELIO 05

PRANO (pelėdos) PAMINKLAS

Birželis 2010
teka 04:47
leidžiasi 21:48
ilgumas 17.01

Delčia (dyla)
23 mėnulio diena


Šiandien 5°C / 18°C, saulėta
Rytoj 10°C / 18°C, gali palyti


5
ŠEŠTADIENIS

Bonifacas Vinfridas Kantautas Kantvydė Marcė

Pasaulinė aplinkos apsaugos diena

Nori netekt draugų - paskolink pinigų
***********************************

Nuotaikų akcentai (5)

Nepyk, Šeštadieni,
Į viešumą nedidelę einu.
Tų pliurpalų ir taip APSTU -
Kiekvienas rašo, rašo, rašo
Ir dažnas tikis būti poetu.
Ir aš renku eilėraščius į knygą,
Nors suprantu - nebus gerai:
Jausmai poezijoj apnykę,
O man blogiau –
Šukuoju plaukus, o ten – plikė,
Mėnulis nusileidęs ant galvos.
Bet ką daryti,
Jei pradėtą darbą reikia baigt?
Nesu naivus –
Greičiau sutiksiu špygą,
Negu užuojautą,
Kad negebėjau padaryt geriau.
Tačiau blogiausia, kad, Šeštadieni, žinau.
Poezija - ne KNYGOSE
Ir netgi ne eilėraščiuos, deja.
Galbūt ji akmeny,
Galbūt išėjo pasivaikščioti sode,
Galbūt atėjo pasakyti per mano žodį,
Kad ji tik sieloje Žmogaus tikra,
O visa kita kopija
Ir dar blogiau...

KOMENTARAI "ŽŽ".
Nijolena Parašė komentarų: 566 2010-06-05 - 15:49:28
Šį kartą Pelėda suvalgė apnuodytą pelę - kažkoks niūrus, apie grafomanus rašo, nors tikrai ne "kiekvienas rašo, rašo, rašo
Ir dažnas tikis būti poetu".
Gerai, kad tokią dieną Jūsų neteks susitikti - susiginčytume.

radaa Parašė komentarų: 4991 2010-06-05 - 14:15:00
Kad ji tik sieloje Žmogaus tikra,
O visa kita kopija
Ir dar blogiau...

Ačiū. Skaitydama Jūsų eiles - mėginu atrasti save ir Tiesą. Užsimerkiu ir stengiuosi pakalbėti su akmeniu... Reiškia, ne šiaip sau žodžių dėlionė. Ji verčia girdėti, matyti, jausti.

Besparnis angelas Parašė komentarų: 3150 2010-06-05 - 14:02:13
Oho, kokį šeštadienį aptikom mąslų:
iš pliurpalų - poetų, dainių prisilipdė...
Bet savikritišką galvos mėnulį pasikasius,
susivoki, kad tik kas mumyse - tas mus ir gydo... :)

išmąstytas kūrinys ir savąja patirtimi pasvertas... lengvas kalbėjimas giliai kabinantis...
P.s. toje eilutėje "Galbūt atėjo pasakyti per mano žodį,..." - žodyje PASAKYTI nukirpčiau I galūnę - man kažkaip labiau suskambėjo taip...


Kapsė Parašė komentarų: 168 2010-06-05 - 13:36:54
Taip puikiai suvokęs poezijos paskirtį ir vietą nei špygos, nei užuojautos nesitikėkit. Jūsų kūrybos vieta - Žmogaus sieloje. Garantuoju, taip ir bus.

GLP Parašė komentarų: 116 2010-06-05 - 12:58:58
"Galbūt išėjo pasivaikščioti sode" - man norėtųsi sakyti: į sodą. patinka kūrinyje išsakyta pozicija, savikritika visuomet sveikintinas dalykas.

daliuteisk Parašė komentarų: 379 2010-06-05 - 12:28:21
Skaitant norisi tik pritariamai linkčioti galvą ir besakyti žemaitiškai:"švintaaa, švintaaa". Tik be reikalo, Pranai, save taip sumenkini, Tavo kūryba tikrai ne špygos verta, o tobulybės nepasiekė dar niekas. Sėkmės Tau ir Poezijai .

ateivė Parašė komentarų: 678 2010-06-05 - 12:06:33
„Poezija - ne KNYGOSE
Ir netgi ne eilėraščiuos, deja.
Galbūt ji akmeny,
Galbūt išėjo pasivaikščioti sode,
Galbūt atėjo pasakyti per mano žodį,
Kad ji tik sieloje Žmogaus tikra,
O visa kita kopija
Ir dar blogiau...“ – čia, šiose gražiose eilėse, juntamas jausmas, todėl tai jau įrodymas, kad tai irgi tikra... Būna, tam, kam neduota dedasi rašytojais, bet gi būna ir tų, tarnaujančių Dievui, ir skelbiančių jo tiesą, jo šviesą, jo žodį ir apskritai gyvenimą. Nereikia taip sumenkint žmogaus gebėjimo užrašyti tą tikrąją poeziją. Nejaugi žmogus tik nevykėlis, bandantis ją atkartoti?.. Raštas taip pat yra poezijos dalis, kaip ir žmogus ir jo gebėjimai Tiesiog įkvėpė jūsų eilės pamąstymui

Laumele Parašė komentarų: 1548 2010-06-05 - 12:03:03
man patinka Jūsų rašinėjimai...:)...jei neparašytumėt, kas gi žinotų, kad Jūsų siela tokia poetiška :)...kaip Jūs sakot: BŪK...irgi firminis žodelis

sada Parašė komentarų: 202 2010-06-05 - 12:00:47
Kad ji tik sieloje Žmogaus tikra, - tai jau taip, Bičiuli

RAŠYKŲ KOMENTARAI
2010-06-06 00:00 tictac
tegu kiek asmeniškas , bet subtilus kūrinukas su gražia ironija ir filosofija , visai nematau čia jokio negatyvo , patiko ... ir išraiška stilistinė - jau įprasta autoriui , puiku ...
2010-06-05 23:07 Rudenė
"jausmai poezijoj apnykę,
O man blogiau -
Šukuoju plaukus, o ten - plikė "

Būtinai į viešumą nedidelę
išeiti reikia, kad jausmai atsigautų,
nors neapžels jau plikė :))

Labai gražiai rašot. SėKmĖs!

2010-06-05 23:02 BAIBA
Šukuoju plaukus, o ten –
Mėnulio pilnatis:)
sveikinu, puikus šeštadienis)

2010-06-05 20:21 Raimondas
Draugės komentaras ;)

2010-06-05 20:10 Raimondas
Netiesioginė neurolingvistinė potekstė - negatyvas. Šiųdieniams žmonėms reikia skrydžio, vilties, grožio. SĖKMĖS, poete, tavo sielai. Agnietė.

2010-06-05 19:14 strugas
O man tai plati lova,
Pilvas šaukia - šeštadieni
Neduok jam ėsti.
Bulves liepk, ant kulnų iškrėsti...

2010-06-05 12:47 Neilas "
Tačiau blogiausia, kad, Šeštadieni, žinau. " - muša šiek tiek iš vėžių...
improvizas:
"Tačiau, Šeštadieni, blogiausia, kad žinau..."
Pas Jumi visur daug filosofijos (ne tos atsibodusios chrestomatinės, o asmeninės, gyvenimiškos).

Tiko.
:)

2010-06-05 11:46 Raimondas
Eina sau... Va čia tai žodžiai!!! Trūksta žodžių. Ne "savaitės", bet "metų" geriausias! O gal net - netgi daugiau. 10[b]

2010-06-05 11:46 spiritus1
Kaip gražiai parašėt apie šeštadienį!
taip ,man šeštadienis-tai ežeras,miškas.
Ten pajuntu ,kad gyvenu ,kad vasara!:))
**************************






ŠIEK TIEK DAUGIAU SU RAIMONDU IŠ "RAŠYK"

Raimondas
Nuoširdžiai linkiu, kad visos jūsų svajonės išsipildytų ;)
Ir tikiu, kad jūsų knyga ne tik gims, bet ir paklausą turės didžiulę ;)
Sėkmės ;)

Pranas
Raimondai, baik.
Aš iš tikrųjų ruošiuosi išleisti, bet tik saviems, sakyčiau, pačiam sau ir šeimai. Atsiminimui. Labai nedideliu tiražu. Te žmonęs skaito geresnę poeziją, man atrodo, kad jos yra. O saviškiai gali ir pakententi. Įpratę jau.
Būk!

Raimondas
Jūs net neįsivaizduojate, kaip giliai (visam gyvenimui -tikiu) ir kaip tvirtai pastatėte mano sieloje poetui pamatą. Tvirtą pamatą. Tie žodžiai apie kopiją... Jie nuostabūs!
Todėl jums sakau, kad jūsų poezija užaugs (tvirtai tuo tikiu), kaip auga mūsų vaikai, ir tikrai neprašys jūsų leidimo išeiti į Pasaulį, Pranai ;)
Susitaikykit su tuo. Būkit. Sėkmės.
2010-06-05 12:17

RAIMONDAS
apie veidmainius

tu žvelgi į mane,
tu žvelgi, tu žvelgi, į mane
tu žvelgi, ir girdi, ir girdi,
arba taip arba ne,
kai žvelgi, į mane,
tu žvelgi į mane,
arba, ne tu žvelgi

Pranas
Nu, aš tai tikrai taip į tave nežvelgiu.
Daug geriau. Labai geriau...

Raimondas
:) Ačiū, kad taip nežvelgiate :D
Dieve, kaip aš pavargau koreguoti savo eilėraštį apie žemelę... Antras stulpelis niekaip nepasiduoda koregavimui. Jaučiu, kad reikia pailsėti :)

Pranas
Manęs, Raimondai, labai nepaisyk. Paklausyk, jeigu turi kantrybės, ir elkis , kaip atrodo tau. Aš jau daug ko net ir "nesugaunu".
Viskas keičiasi.
Būtų blogai, jeigu taip nebūtų.
Iki.

****************************************************

0 komentarai (-ų):