Pelėdos uoksas

Prano Karlono kūryba

RUGSĖJIS, 3

VAKAR
LIETUVA-LIBANAS 84:66
RESPUBLIKA:
Štai mūsų įvaizdis! Visam pasauliui ant delno. Nei pagražintas, nei sumeluotas. Visiškai nuoširdus ir tikras. Mūsų įvaizdis - jie. Lietuvos krepšinio rinktinė. Mūsų vyrai. Ką jie parodo pasauliui? Kad Lietuva pajėgi grumtis. Nėra ta valstybė, į kurią nusivalomos kojos.
**********************************************************************************************************************


Rugsėjis 2010
teka 06:27
leidžiasi 20:10
ilgumas 13.43

Delčia
24 mėnulio diena

Šiandien 7°C / 12°C, trumpi lietūs
Rytoj 5°C / 15°C, trumpai palis

3
PENKTADIENIS
Berta Bronislovas Bronislova Grigalius Sirtautas Mirga Bronislava


Bloga pati ir gerą vyrą pagadina

******************************
******************************


Su Seneka (III)

Didžiausia gyvenimo dalis praeina mums darant klaidas

O kiek metelių buvo tau,
Kai sužinojai šitą tiesą?
Aš jau į pabaigą rituos---
Protingai, broli, tavo pasakyta,
Bet, Dieve, sergėki
Gyvenimą palikti be klaidos.
Ir kas jinai, žmogaus klaida?
Nejaugi tai,
Jeigu palikęs žmoną,
Aš myliu kitą
Ir suprantu vėliau,
Kad reikia grįžt namo?
Toks menkas pavyzdys!
O pagalvok, kiek daug juo pasakyta -
Ne vienas aš,
Taip milijonai grįžta atgalios,
Ir būna, kad duris suradus,
Per slenkstį neįmanoma nužengt...
- Tu paleistuvis! - sako palikta,
O aš tyliu, ausis nuleidęs.
Tik nemanau, kad tai tiesa -
Mylėjau dar ir kitą JĄ...

Ak, nekalbėki, Liucijau Seneka,
Ir man nerodyki į veikalus savus –
Geriau ant rankų dėk -
Pasupsiu savo šitą klaidą
Kaip puošmeną,
Kurios daugiau, deja,
Gyvenime nebus...

2010-09-02

0 komentarai (-ų):