Pelėdos uoksas

Prano Karlono kūryba

Rugpjūtis, 31

LIETUVA - ANGLIJA 80:69



Rugpjūtis 2011
teka 06:21
leidžiasi 20:17
ilgumas 13.56

Jaunatis
3 mėnulio diena

Šiandien 9°C / 19°C, nepastoviai debesuota
Rytoj 9°C / 18°C, trumpi lietūs

31
TREČIADIENIS
Izabelė Raimundas Raimunda Vilmantas Vilmantė Raimondas



Laisvės diena
Interneto dienoraščių (blogų) diena


Dabok sveikatą jaunystėje, o garbę senatvėje
********************************************************
**********************************************

Anos Chuanita



Pelėdžiuk, buvau :O

2011/8/31 Peleda
Gerai, Ana, kad užklydai.Jaučiuosiu pavargęs, gal ir dėl to, kad nesinori niekšingų žmonių nematyti, užsimerkti, vaizduojant, kad jų čia nėra.

Gerb. Pranai,
statyk nuo tų biesų storą mūro tvorą. Neverti jie Tamstos sveikatos, nes yra menki, kanda iš pasalų. Šakalais tokius šaukiu. Ir dar, jei puola Jus, tai pavydi, žinokite. Tokių bezdukų, juo tolyn eini, tuo daugiau randi. Jie gi mato, kad tobulėja kūryba (aš skaitau juk), tai ir kanda lyg kirstukai. Neimkite į galvą, pasaugokite save. Talentingus tokie stumia į kerčią, kad save galėtų rodyti, bet... laikas juk daro savo. Radau, kur skaitote savo eiles, tai (nius, kaip tinginė) klausiausi išsižiojusi. Nwegiriu be reikalo, bet man tikrai patiko. Gyvenimas ir grynis, va ko reikia kūryboje, tą ir radau.

Iš visos širdies Ana sako savo prieteliui, Čepkeliai gyvuos! Atsimenate, kaip erzinau, kad imu pirdalietką ir lekiu. Tai buvo seniai, bet tuos pokalbius atmenu tikrai su šviesa sieloje. Perduokite nuo manęs Jonui linkėjimus. Ir ateikite geriau į facebook puslapį - atsigavėsite, rasite daug šviesių žmonių. Net keista, aš ten dar nei vienam nepasirodžiau blogiukė. ;o)

Dar vienas Anos augintinis




Nuotraukoje - mano gyvūnai, kuriuos glostau dabar. Keliamės į namą - turtą savo Draugus vežuosi geriausius. Trys jie pas mane dabar. :)

TRYS ANOS AUGINTINIAI




.........................
........................................................



(25)

Maniau-
Čia savas kaip sunkus akmuo,
Net ne bet kas pajudintų iš vietos,
Bet... stop - sustojo traukinys,
Svetimšalį parvežęs į namus.
Ir suprantu, kad ten,
Kur ligi šiol buvau -
Buvau tik svečias,
Net šimto metų nepalietęs,
Nors troškau begalybės.

Paduokite, prašau,
Man smėlį su dėže, kurioj
Žaidžiau pagirtas kaip narsus karys -
Kitaip vaikai juk nemokėtų žaisti.



0 komentarai (-ų):