Pelėdos uoksas

Prano Karlono kūryba

Balanadžio 15

Teisybę pasauly surasi, kaip po žeme užsikasi

Balandis 2011
teka 06:20
leidžiasi 20:20
ilgumas 14.00

Priešpilnis (pilnėja)
11 mėnulio diena


Šiandien 0°C / 9°C, nepastoviai debesuota
Rytoj -1°C / 13°C, mažai debesuota

15
PENKTADIENIS
Gema Vilnius Vaidotė Modestas Anastazijus Liudvina

Kultūros diena

Dienos citata

Jeigu 2009-ieji buvo gaisrų gesinimo metai, tai 2010-aisiais jau pradėtas krizės nuniokotų namų remontas, o 2011-aisiais turime galvoti apie namų atnaujinimą ir susitvarkymą ilgesniam ir geresniam gyvenimui.
Metaforiškai apibūdino buvusius metus premjeras Andrius Kubilius
*********************************************
**************************

AŠ:
Ar lauki, kad daugiau ką pasakyčiau?
Sonete mielas, juk matai - laimingas aš.
Tau apie pareigą prašnekus
Prisimenu savas žvakes---
O laikrodyj Laiku nenoriu būti.
Tegu paskauda kryžiumi ar ugnimi –
Koks štai dabar esu su savimi,
Dar niekuomet taip nebuvau arti.
Gal tereikėjo paslaugios minutės,
Kad, atsikvėpęs ilgesiu skaudžiu,
Nelyg iš titnago išskelčiau viltį
Su jo į pintį įkrėsta kibirkštimi.
Rusena, o sonete, pažiūrėki į mane -
Įsidega ir vaikšto laužui kurti ugnele.
*************

Pelėda
Manau, kad tokie dalykai ne komentarams. Galiu tik pasakyti, kad AČIŪ, jog rašai, o daugiau papasakos atėjusi Mantana. Vis tik norėtųsi, kad taip labai suasmeninta nebūtų. Nesame mes gi V. Leninai ar V. Landsbergiai, kurie tautai taip labai rūpi, kad net ir save užmiršta. Pasidžiaugčiau pamatęs Tave į užrašus įsileidusią kažkokį ŠVENTĄ melą.
Juk negalima kvepuoti ką tik kažkieno iškvėptu oru.
Manau, mane suprasi...
O šiaip tai man esi Daliukas...
*****
daliuteisk
Tavo komentaras man kaip dovana, ypač paskutinė eilutė - ją išsinešu į savo vienatvę, Laiminga pro ašaras.
Sakai, per daug rašau apie save? Tai senatvės požymis, juk jau visa esu praeity, savoj praeity. Nejau turiu rašyti politinius traktatus apie tarybinius laikus? Turiu ir tokių, tik kam jie įdomūs? Ar pamokslauti jaunimui? Jis protingas ir jam mano pamokslų nereikia. Iki filosofijos man toli - manoji filosofija labai žemiška. Tai ir belieka savi atsiminimai, kam buvo įdomu, paskaitė.
Kelintą kartą pasirįžtu, kad daugiau nebekelsiu, bet vis netesiu. Gal šį kartą pavyks?
Nieko gudriau nesumąstau - ačiū.
*****
daliuteisk
Labas rytas, Pranai
Nelengva dzūkui su žemaite susikalbėti, bet įmanoma. Trečia diena galvoju apie Tavo pasakymą, kad nereikia rašyti apie save ir supratau, kad esi teisus ir tikras draugas, kad pasakai ką galvoji. Ir tas mano rašymas tarsi per prievartą ar ne todėl, kad ir mane trikdo tas kalbėjimas apie save? Ne viską galima, o ir nereikia pasakoti, kartais tiesiog bijau savęs.
O Tu geras, neteisi, tik patari.
Man dar teks susitarti su savimi, bet galimai mėginsiu rašyti ne atsiminimus, o literatūrinius kūrinius, kuriuose galėčiau kalbėti apie viską, kas žmogiška ir nesijausti nesmagiai. Pasvajoju.
Kad jau peržiemojom, tai rašykim, tik pirma susitvarkysiu šiukšlyną. Be to, tokiai rašytojai, kaip aš pirma teks perprasti, kas tai yra apsakymas, novelė ir pan. ir dirbti atsakingiau. Tik ar nevėloka pradėti? Kad taip man Tavo darbštumą.
O diena žada būti graži.

0 komentarai (-ų):