Pelėdos uoksas

Prano Karlono kūryba

Lapktitis, 28

Iš Pūkuotuko draugės kūrybos

Lapkritis 2010
teka 08:11
leidžiasi 16:01
ilgumas 07.50

Pilnatis
21 mėnulio diena

28
SEKMADIENIS
Jokūbas Steponas Rimgaudas Vakarė Rufas

Savas šuo skaudžiau kanda

************************************************************************



Gesink soneto eilutes... (13)
Nesuprantu,
Kodėl taip skaudžiai atsitikę,
Kad apie tamsą gero žodžio negirdėti.
Bet... Dieve! kiek gražių dalykų
Tiktai per ją tegalima regėti.

Kas nebežino,
Kaip puošni padangė
Žvaigždynais iki horizontų nusėta,
Kiek daug kiekvienas dieviško išbandėm
Po užmerktų akių tamsa.
Ir būna taip,
Kad tik tamsoj tave sutikęs,
Aš atidžiai stebiu, koks man šviesus.
Tik nesupyki, Viljamai Šekspyrai,
Kada girdėdamas tave
Jau pats citatomis šaukiu.
“Bemiegis laikas dirba pamažu
Ir rodo mums didingą savo meną“

Stebėk!
Paglostau akmenį -
Sunkus ir glaudžiasi prie žemės kaip įspaustas.
Net ąžuolas šakojasi, priimdamas žaibus,
Jaunystę protėvių mūs matęs.
Banguoja jūros,
Gaudžiai okeanai
Ir neištirpsta Arktikos - Antarktidos ledai.
Man nuostabu žiūrėti į pasaulį,
Kuris veikiau atrodantis kaip amžinybė...
Jau bent mintim daugsyk keliauta aplink žemę
Po iškeltai žvaigždynais danguose,
Todėl gal užgesinki, Viljamai Šekspyrai,
Šias dvi soneto eilutes:
“Bet tai kas miela ir gražu
Šiame pasauly neilgai gyvena“,
Net ir laivai tiktai lig dugno skęsta,
Kur ten nematomi, tačiau tikri –
Ilgai negrįžtantys iš okeanų
Gyvena, dirba, tiki lemtimi
Ir pažiūrėk –
Žili kaip kerpės jie sugrįžta
Muziejais arba bent jų dalimi.

Ir kas bežino, kiek ilgai dar plaukios tie laivai
Seniai seniai nuskendę ligi dugno...
Gesink, mielasis, tas soneto eilutes:
"Bet tai, kas miela ir gražu
Šiame pasauly neilgai gyvena“

2010-11-15 10:30:28
Pelėda




daliuteisk
2010-11-28 04:22:38
Labas rytas, Pranuli
Vos priėjus prie kompo perskaičiau Tavo žinutę, bet neskubėjau atsakyti - kol neatsakyta, ji mano. Na taip, aš keistuolė ir nieko nepadarysi.

O dabar perskaičiau dienyną - kokia Tu graži, Negraži Pelėda! Ir kaip nuostabu, kad esi.

Neiškenčiu nepasigyrusi - gavau savo dievaitės Viktorijos laišką, nuoširdų, šiltą. Skaitant tarp eilučių, skatina rašyti atsiminimus,apie eiliukus nei žodžio ir aš sutinku - nesu poetė iš Dievo malonės. Žodžiu, pasitikrinau ir nenusivyliau.

Šį rytą labai myliu gyvenimą.

Žiema...

daliuteisk
2010-11-28 06:33:20
Oi, tik dabar supratau, kad ne žiemą turi minty, minėdamas raitelį ant balto žirgo - ne, nelanko, bestija, net neberašo. Nebūtum priminęs, jau ir pamiršusi buvau.
*********




Pelėda
2010-11-27 20:32:19
Jau toks juodas, toks niūrus tas mirties paveikslas, vadinamas lašais ar kaip ten, kad... nesuvokiu, ko reikia, kad jis taip ilgai būtų laikomas ir sielas jauktų.
Nesinori net ateiti.

zirzule |
2010-11-27 21:08:41 [Trinti]
Taigi, mielas Pranai, ne aš paišiau šį paveikslą, kodėl būtent man reiškiate pretenzijas. man asmeniškai jis labai patinka, bet kas publikuojama pirmame puslapyje nuo manęs mažiausiai priklauso :)

Pelėda
2010-11-27 21:30:57
Atsiprašau, dzūkula.
Aš tikrai maniau, kad Jums tokios pareigos užkrautos...
Betgi pažiūrėkite, kiek nuostabių paveiksliukų- Kad ir Pukuotuko.
O čia sunkus, sunkus...
Slegia...
Bet, žinoma, kažkam iš tikrųjų patinka, jeigu laiko taip ilgai lyg "Žalgirio mūšio" paveikslą.
Beje, dzūkula, ką tik išleidau poezijos knygelę. Labai kuklią. Norėčiau pasiųsti atminčiai, bet kad kelio nežinau.
Ir dar... Gal atsimeni tą mano radijo laikų bičiulį Vytautą..
Norėčiau ir jam pasiųsti, bet irgi nežinau kelio.
Turiu galvoje Česnulį.
Na, peržiūrėjau ir vadų paveikslus.
Lyg žinojau, bet ne viską.
O moli, taigi Janina, regis, kad jau - ne.

zirzule
2010-11-28 20:35:40 - [Trinti] - [Atsakyti]
Labukas, mielas Šklėrių Pranai mano tėvelis su Česnulio Vitu artimai bendrauja, tai paklausiu jo tel. Nr., kadangi pats būna Vilniuje, manau susitiksit ir perduosi jam savo knygelę asmeniškai. Jeigu tavęs labai neapsunkintų, ateik gruodžio 18 d. į Balatono viešbutį Žvėryne, rinksimės ten visi paskaityti ir kitų pasiklausyti, parodyti, ką per metus išleidom ar parašėm gražaus, ten ir perduotum savo užrašytą (iš)MINTĮ (informacija apie renginį bus svetainės naujienose) Žinoma, norisi ir kitiems pristatyti tavo kūdikį, padaryti interviu su autoriumi. Ten ir susitatume. Ką manai apie tai?
Dėl moderatorių, tikrai nežinojau, kad kas nors pasitraukė iš kolektyvo. Moli kaip kuravo taip ir kuruoja moksleivių skyrelį.
Pūkuotuko draugės (Urtės) paveikslėliai ne kartą puošė svetainės pirmąjį puslapį, manau, kad ne kartą dar puoš :)
Šilto tau vakaro

Pelėda 2010-11-28 21:05:44
Labas.
Va, gavau tavo, dzūkula, žinutę.
Jeigu sunkiau kiek paieškoti V. Česnulį, tai ir neieškok. Laidinio telef. neturiu, tai jo net ir neieškojau per tel. knygas, bet, regis, žinau, kaip galėsiu per internetą tai padaryti.
O dėl susitikimo, tai dar toli ir aš tikrai nieko negaliu pasakyti - nei būsiu, nei nebūsiu. Jokiam knygutės pristatymui taip pat nesirengiu, nes juk faktiškai tie eilėraščiai buvo ŽŽ ir manau, kad nėra prasmės apie tai kalbėti.
O dėl moderatorių, tai tikrai man galvos neskauda. Visus juos gerbiu ir... tiek. Parodžiau į paveiksliuką, kuris man nepatinka ir pasakiau, kad nepatinka. Štai tu pasakei, kad patinka, na ir - valio!
Tai gal tiek...
Sėkmės Tau!

0 komentarai (-ų):